خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

پالایشگاه نفت بهشهر تا 14 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۱۸

قرارداد ساخت مخازن نفت این پالایشگاه با شرکت صدرای بهشهر در حال انعقاد است که در صورت نهایی شدن آن، ۱۰ مخزن با ظرفیت ۵۰ هزار تن و ۲ مخزن با ظرفیت ۲۰ هزار تن در این شرکت ساخته می‌شود.

ایلنا: فرماندار بهشهر گفت: پالایشگاه نفت بهشهر با بهره گیری از سرمایه گذاری بخش خصوصی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های صنعتی شهرستان، تا ۱۴ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.
‌به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد اظهار داشت: این طرح در حال حاضر به پیشرفت ۱۷ درصدی رسیده است و با تلاش مسئولان پالایشگاه فاز اول آن تا ۱۴ ماه آینده آماده بهره برداری است.
وی بیان داشت: پیمانکار این طرح، قرارداد خود را با یک شرکت خارجی منعقد کرده است و هر هفته که بهره برداری از این طرح به تاخیر بیافتد، پیمانکار موظف به پرداخت جریمه ۱۰۰ هزار دلاری است که تعیین این جریمه، موجب افزایش تلاش‌ها برای افتتاح به موقع می‌شود.
فرماندار بهشهر افزود: با تلاش مسئولان شهرستانی، چهار و نیم کیلومتر از جاده دسترسی به این پالایشگاه زیرسازی شد تا راه دسترسی به این مرکز صنعتی آسان‌تر از قبل شود.
نورزاد ادامه داد: قرارداد ساخت مخازن نفت این پالایشگاه با شرکت صدرای بهشهر در حال انعقاد است که در صورت نهایی شدن آن، ۱۰ مخزن با ظرفیت ۵۰ هزار تن و ۲ مخزن با ظرفیت ۲۰ هزار تن در این شرکت ساخته می‌شود.
وی گفت: با واگذاری ساخت این مخازن، علاوه بر تسریع در روند احداث پالایشگاه، اشتغال جوانان بهشهری نیز با رونق مواجه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز