خبرگزاری کار ایران

از سوی موسسه زنان خیراندیش آمل صورت گرفت:

توزیع 100 سبد غذایی به خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست آمل

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۴۹

در دهه کرامت ماه پرفیض و برکت رمضان 100 سبد غذایی بین خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست موسسه زنان خیراندیش آمل توزیع شد.

ایلنا: مدیرعامل موسسه زنان خیراندیش آمل گفت: در دهه کرامت ماه پرفیض و برکت رمضان ۱۰۰ سبد غذایی بین خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست موسسه زنان خیراندیش آمل توزیع شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رویا احسانی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه توزیع ۱۲ نوع جنس از مایحتاج روزانه از سوی این موسسه بین خانواده‌های نیازمند صورت گرفته است، یادآور شد: این اقلام شامل مرغ، گوشت، برنج، چای، ماکارانی، رب، حبوبات، شکر و روغن به ارزش ۶۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه موسسه زنان خیراندیش از ابتدای سال تاکنون برای ۲۵ نفر از مددجویان تحت پوشش را با آموزش قالیبافی اشتغال‌زایی ایجاد کرده است، افزود: این موسسه تلاش کرده برای خانواده‌های بدسرپرست و معتاد به تشکیل کلاس‌های نارونان جهت استحکام خانواده در فضای موسسه بپردازد.

احسانی از مکاتبات این موسسه برای مددجویان نیازمند به نزد پزشکان عمومی جهت درمان به صورت رایگان بیان و عنوان کرد: تاکنون ۲۵ نفر به ارزش چهار میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به پزشکان عمومی معرفی و درمان شدند.

مدیرعامل موسسه زنان خیراندیش آمل اضافه کرد: همچنین این موسسه افراد دیگری را به واحدهایی صنفی چون عکاسی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه، سنوگرافی، مراکز مشاوره به طور رایگان معرفی کرد.

وی با تاکید براینکه موسسه زنان خیراندیش با کمک خیرین در این پنج ماه هزینه درمان ۲۴ بیمار را به ارزش ریالی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تامین کرده، ابراز داشت: در جهت هدیه به نوعروس نیز هدایایی ۱۲ میلیون ریال به چهار نفر از مددجویان اهدا شد.

احسانی خاطرنشان کرد: همچنین این موسسه ۴۶ میلیون وام قرض‌الحسنه به ۱۲ نفر، ۲میلیون ریال کمک به موسسه بنیاد کودک، هزینه ۸۵۰ هزار ریال یک دانش‌آموز را تامین کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز