خبرگزاری کار ایران

مدیر كل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

بهره‌برداری از 34 پروژه راه و شهرسازی در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۰۷

این اداره كل با افتتاح 15 پروژه راه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر 31 میلیارد ریال و همچنین 17 پروژه در زمینه راهسازی و راهداری با هزینه‌ای بالغ بر 175 میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

ایلنا: اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در راستای اهداف و برنامه‌های خود در سال ۱۳۹۲ و همچنین به منظور گرامیداشت هفته دولت، ۳۴ پروژه راه و شهرسازی را با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳۴ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد ضمن اعلام این خبر گفت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۱۵ هزار شهید دولت بوده، لذا این اداره کل با افتتاح ۱۵ پروژه راه روستایی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال و همچنین ۱۷ پروژه در زمینه راهسازی و راهداری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به پروژه‌های افتتاحی در بخش راهسازی اشاره و افزود: آسفالت محور ساری _ جویبار، لکه گیری و روکش آسفالت قائمشهر _جویبار، تعریض محور نکا - نیروگاه روکش آسفالت محورجواهرده رامسر تعریض تنکابن – خرم آباد – قلعه گردن – دوهزار،..... تنها بخشی از پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در بخش راهسازی است.

اسد در ادامه به اقدامات این اداره کل در زمینه حذف نقاط پرحادثه در محورهای استان اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکثر پروژه‌های افتتاحی اداره کل در هفته دولت در بخش راهداری مربوط به حذف نقاط پرحادثه در محورهای استان بوده که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به تعریض و ایمن سازی تقاطع ورودی کیاسر- روکش آسفالت دودانگه - ایمن سازی و آسفالت تقاطع دارد کاشت بابل اشاره نمود.

وی در ادامه به اهمیت احداث و بهسازی راه‌های روستایی در استان اشاره و افزود: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی و همچنین تعدد روستا‌ها می‌طلبد که راه‌های مناسبی در بخش روستایی داشته، از این رو در هفته دولت بهسازی و آسفالت بیش از ۲۵ کیلومتر محور روستایی استان به بهره برداری رسیده که از جمله این محور‌ها می‌توان به محورهای روستایی نقیبده (ساری) و فک اوبن (سوادکوه) و ازرود (سوادکوه) و... اشاره نمود.

اسد به پروژه‌های افتتاحی در بخش مسکن اشاره و اظهار داشت: احداث کتابخانه عمومی شهرستان قائمشهر و مسکن مهر ۱۰۲ واحدی تیرپی کاشانه شهرستان نکا با صرف اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره کل در بخش مسکن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز