خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

تکمیل 86 طرح نیمه تمام بهشهر، نیازمند 530 میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۵۶

بودجه شهرستان در سال جاری به 137 میلیارد ریال رسید و اولویت اصلی در طرح‌های عمرانی، پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است.

ایلنا: فرماندار بهشهر گفت: اولویت اصلی شهرستان در زمینه عمرانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام موجود است که بر اساس برآوردهای انجام شده، تکمیل ۸۶ طرح نیمه تمام شهرستان بهشهر، نیازمند ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار است.

محمدتقی نورزاد اظهار داشت: سال گذشته از بودجه ۱۱۷ میلیاردی شهرستان، ۲۵ میلیارد ریال جذب شد که باید تلاش کنیم از طریق منابع درآمدی دیگر، نیازهای مالی شهرستان در تامین هزینه‌های مربوط به طرح‌های نیمه تمام را تامین کنیم.

وی بیان داشت: بودجه شهرستان در سال جاری به ۱۳۷ میلیارد ریال رسید و اولویت اصلی در طرح‌های عمرانی، پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است.

فرماندار بهشهر به احداث پالایشگاه، به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی شهرستان اشاره کرد و گفت: این طرح بزرگ با بهره گیری از سرمایه بخش خصوصی و استفاده حداکثری از توانمندی‌های صنعتی شهرستان، تا ۱۴ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

نورزاد اظهار داشت: این طرح در حال حاضر به پیشرفت ۱۷ درصدی رسیده است و با تلاش مسوولان پالایشگاه فاز اول آن تا ۱۴ ماه آینده آماده بهره برداری است.

وی افزود: پیمانکار این طرح، قرارداد خود را با یک شرکت خارجی منعقد کرده است و هر هفته که بهره برداری از این طرح به تاخیر بیفتد، پیمانکار موظف به پرداخت جریمه یکصد هزار دلاری است که تعیین این جریمه، موجب افزایش تلاش‌ها برای افتتاح بموقع می‌شود.

فرماندار بهشهر گفت: با تلاش مسوولان شهرستانی، چهار و نیم کیلومتر از جاده دسترسی به این پالایشگاه زیرسازی شد تا راه دسترسی به این مرکز صنعتی آسان‌تر از قبل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز