خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز از هفته دولت؛

کلنگ عملیات اجرایی کتابخانه عمومی آهنگرکلای دابودشت آمل بر زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۷۰

در نخستین روز از هفته دولت کلنگ عملیات اجرایی کتابخانه عمومی آهنگرکلای دابودشت بر زمین زده شد.

ایلنا: در نخستین روز از هفته دولت کلنگ عملیات اجرایی کتابخانه عمومی آهنگرکلای دابودشت بر زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی کتابخانه عمومی روستای آهنگرکلا با بیان اینکه در این هفته علاوه بر این پروژه کلنگ عملیات اجرایی دو کتابخانه عمومی در این شهرستان برزمین زده می‌شود، یادآور شد: این پروژه‌ها در دو روستای وانا از بخش بالا لاریجان و کلاکسر از بخش مرکزی این شهرستان به اجرا در می‌آید.

محمد محمدی با اعلام اینکه در مجموع این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مصوب شده است، اذعان داشت: هر کتابخانه بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود.

وی افزود: در اجرای این پروژه‌ها ۲۱ روستا با ۷ هزار و ۵۰۰ خانوار از مزایای کتابخانه عمومی بهره‌مند می‌شوند.

محمدی تاکید کرد: روند کتابخانه‌سازی در آمل رو به رشد است اما تا رسیدن به افق ۱۴۰۴ فاصله زیادی وجود دارد و این تعداد ایده‌آل نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل اظهار داشت: این شهرستان نیاز است نسبت به امر احداث کتابخانه‌های عمومی در روستا‌ها و مناطق مختلف شهر توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز