خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم میناگر بابل خبر داد:

راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی چشم شمال کشور در بابل

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۵۴

با راه‌اندازی بخش تخصصی چشم اعمال جراحی مرتبط با چشم باامکانات پیشرفته انجام شده و به مردم سرویس داده می‌شود.

ایلنا: رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم میناگر بابل گفت: بزرگ‌ترین بیمارستان فوق تخصصی چشم شمال کشور در بابل برای ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از بابل، دکتر محمد تقی‌پور افزود: مرکز فوق تخصصی چشم میناگر بابل با همت والای خیرین این شهر و خانواده مرحوم میناگر راه اندازی شده است که در حال حاضر این بیمارستان، مجهز‌ترین مرکز چشم شمال کشور است که به تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا مجهز است.

وی بیان کرد: چشم پزشکان مجرب و کارآزموده در این مرکز فوق تخصصی در بابل مشغول به فعالیت شده‌اند.

وی مساحت بیمارستان فوقتخصصی چشم می‌ناگر بابل را دو هزار و ۵۰۰م‌تر مربع در دو طبقه خواند و گفت: در این بیمارستان، دو اتاق عمل برای جراحی‌های بزرگ چشمی و همچنین ۱۳ تخت بستری و چهار تخت ایزوله تعبیه شده است.

تقی‌پور اظهار داشت: تلاش کردیم تا با وجود اتاق عمل و امکانات موجود، میزان اقامت و بستری بیمار در این مرکز به حداقل برسد.

وی به حضور تجهیزات مدرن چشم پزشکی در مرکز میناگر اشاره کرد و افزود: با راه‌اندازی بخش تخصصی چشم اعمال جراحی مرتبط با چشم با امکانات پیشرفته انجام شده و به مردم سرویس داده می‌شود.

به گفته وی، بیمارستان فوق تخصصی چشم می‌ناگر بابل با بسیاری از سازمان‌های بیمه طرف قرار داد است.

وی از افزایش تخت هایبیمارستان فوق تخصصی چشم و انتقال درمانگاه چشم به این مرکز خبر داد و افزود: از این پس بیماران مبتلا به امراض چشمی در استان و شمال کشور می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند تا از مراجعه آن‌ها به سایر شهر‌ها، و خارج استان جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز