خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران خبرداد:

233 پروژه هفته دولت در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۵۹

هفته دولت 233 پروژه با اعتباری بالغ بر 183 میلیارد و 956 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد./1050 واحد مسكونی مهر نیز در این ایام افتتاح خواهد شد.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: هفته دولت ۲۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد و ۹۵۶ میلیون تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، گفت: تعداد ۷۹ طرح تولیدی، صنعتی و اقتصادی با اشتغال زایی ۳۶۶ نفر و با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: ۱۰۵۰ واحد مسکونی مهر نیز در این ایام افتتاح خواهند شد.

وی افزود: هم چنین در این هفته عملیات اجرایی ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان آغاز خواهد شد.

استاندار مازندران بیشترین تعداد طرح‌های آماده افتتاح مازندران در هفته دولت را ۶۷ طرح سازمان جهاد کشاورزی، ۳۴ پروژه اداره کل راه و شهرسازی، ۲۵ طرح دهیاری‌ها و ۲۳ طرح شهرداری‌های استان اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع ۱۹ دستگاه اجرایی استان در این ایام پروژه‌های خود را به بهره برداری خواهند رساند.

طاهایی بیان کرد: شهرستان‌های آمل، تنکابن و نکا نیز به ترتیب با ۲۹، ۲۴ و ۲۱ پروژه بیشترین تعداد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت را دارا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز