خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت؛

بهره‌برداری از 90 پروژه برق‌رسانی در استان مازندران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۰

مدیرعامل شركت توزیع برق مازندران از بهره برداری 90پروژه برق رسانی در هفته دولت سال جاری در حوزه توزیع برق مازندران خبر داد.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از بهره برداری ۹۰پروژه برق رسانی در هفته دولت سال جاری در حوزه توزیع برق مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، مهندس منوچهر جعفری این پروژه‌ها را شامل تامین برق مسکن مهر، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، مرمت روستایی، احداث خطوط ۲ مداره از پست‌های ۲۰/۶۳ کیلوولت، روشنایی معابر، برق رسانی به چاه‌های کشاورزی، بهره برداری از ساختمان‌های اداری و.... دانست.

وی افزود: برای بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۶۸ دستگاه پست توزیع نصب و ۵۵ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها پروژه قابل افتتاح وجود دارد خاطرنشان کرد: ۲۷ پروژه در ساری، ۱۹ پروژه در بابل، ۱۵ پروژه در بابلسر، ۴ پروژه در آمل، ۸ پروژه در بهشهر، ۱۰ پروژه در جویبار، ۴ پروژه در قائمشهر و درشهرستانهای می‌اندرود، نکا، گلوگاه هر کدام۲ پروژه و درفریدونکنار نیز یک پروژه به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز