خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ساری خبر داد:

12 شهریور مراسم تحلیف شورای چهارم شهر ساری

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۳

دوازده شهریور مراسم تحلیف شورای شهر ساری و سپس انتخابات هیات رئیسه شورا و انتخاب شهردار انجام می‌شود.

ایلنا: دوازده شهریور مراسم تحلیف و سپس انتخابات هیات رئیسه شورا وانتخاب شهردار انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا از ساری، رئیس شورای شهر ساری در جلسه علنی شورای سوم با اشاره به اینکه در روز ۱۲ شهریور مراسم تحلیف اعضای شورای چهارم ساری در سالن هلال احمر استان برگزار خواهد شد افزود: عصر‌‌ همان روز با حضور فرماندار انتخاب هیات رئیسه شورا و شهردار نیز صورت خواهد گرفت.

فرامرز نقیبی اظهار داشت: آغاز به کار شورای چهارم به نوعی مقارن با ایام هفته دولت است و این تقارن را به فال نیک می‌گیریم.

وی یاد و خاطره شهدای هشت شهریور به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد مدیران در احیا مرام و روش آن شهیدان بزرگوار کوشا و موفق باشند.

نقیبی در ادامه روز پزشک را گرامی داشت و ضمن تقدیر از دکتر باقری عضو پزشک شورای شهر، از دکتر شهیدی به عنوان یکی از پزشکان خدوم شهر ساری به نیکی یاد کرد.

وی با بیان اینکه باید به دنبال ارتقاء جایگاه مازندران باشیم، تصریح کرد: بزرگ شدن استان الزاماتی دارد که از جمله آن ارتقاء جایگاه مرکزیت استان است و اگر به دنبال مازندران بزرگ هستیم باید به این الزامات توجه کنیم و بخشی نگری و تعصاب قومی و اقلیمی را کنار بگذاریم و اینقدر دنبال ساری، بابل، قائم شهر نباشیم که هیچ فایده‌ای از این اختلافات نخواهیم برد.

رئیس شورای شهر با تقدیر از زحمات شهرداری، کشیدن تصویر سه تن از شهدا بر روی دیوار سینما سپهر توسط شهرداری را کاری پسندیده و زیبا تصویب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز