خبرگزاری کار ایران

مرکز مشاوره کمیته امداد امام استان مرکزی افتتاح شد

کد خبر : ۲۱۱۱۸

مرکز مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مجتمع آیت الله اراکی این نهاد افتتاح شد.

اراك - ایلنا: مرکز مشاوره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در مجتمع آیت الله اراکی این نهاد با حضور محمدی مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده امداد کشور , ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و جمعی از مسئولین امداد استان افتتاح شد.

محمدی مدیر کل مشاوره و آموزش خانواده امداد کشور در این مراسم از انجام 45 هزار مشاوره توسط كمیته امداد در کشور خبر داد و تصریح کرد: 2400 مورد از این مشاوره ها توسط كمیته امداد استان مرکزی انجام گرفته است.

وی استان مرکزی را از استانهای خوب در امر مشاوره دانست و افزود: امداد این استان از جمله 10 استانی بوده است که مرکز مشاوره در آن افتتاح شده است.

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز در این مراسم درمان و حل مشکلات مراجعه کنندگان به صورت تخصصی , پیشگیری از تاثیر اختلالات روانی و شخصیتی در زندگی فردی و اجتماعی مددجویان را از ضروریات تاسیس این مرکز مشاوره برشمرد و تصریح کرد: در این مرکز پیگیری درمان و حل مشکلات مراجعین تاحصول نتیجه نهایی انجام می گیرد.

وی بهره مندی خانواده ها از مشاوره های تخصصی در زمینه های مختلف به صورت رایگان را از اهداف تاسیس این مرکز دانست و اذعان کرد: در این مرکز مشاورین مجرب و متخصص و آشنا با شرایط خانواده های تحت حمایت به مشاوره می پردازند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان توسعه اخلاق حسنه در محیط خانواده بر اساس ارزشهای اسلامی را یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و افزود: این نهاد مردمی با ایجاد بستر سازی مناسب و توانمندی خانواده های تحت حمایت در تحکیم بنیان خانواده تلاش می كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز