خبرگزاری کار ایران

برداشت غیر مجاز از حساب بانكی افراد از طریق هك كردن

فردی كه از طریق هك كردن حساب شخصی افراد اقدام به برداشت غیر مجاز می كرد توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

اراك - ایلنا: فردی كه از طریق هك كردن حساب شخصی افراد اقدام به برداشت غیر مجاز می كرد توسط ماموران پلیس فتا دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی با اشاره به شكایت یكی از شهروندان اراكی مبنی بر اینكه طی 3 مرحله از حساب بانكی اش برداشت غیر مجاز شده است گفت: در تحقیقات انجام شده توسط كارشناسان مشخص شد كه دفتر شاكی به تازگی از رمز دوم در برداشت وجه پرداخت قبوض و ثبت نام اینترنتی در دانشگاه استفاده كرده است.

سرهنگ مصطفی نوروزی با بیان اینكه اطلاعات به دست آمده از دفتر شاكی ماموران را در شناسایی متهم هدایت كرد افزود: با بررسی های انجام شده و استعلام از بانك هایی كه از حساب فرد برداشت شده بود در نهایت متهم شناسایی و مشخص شد وی دانشجوی انصرافی بوده كه از مهارت كافی در زمینه هك برخوردار است و با استفاده از این مهارت اقدام به برداشت از حساب بانكی افراد می نماید كه با شناسایی متهم و هماهنگی با مقام قضایی متهم در روز 18 مرداد دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا افزود: متهم در بازجویی ها تاكنون به دو فقره برداشت غیرمجاز از حساب بانكی افراد و همچنین هك دو سایت داخلی اعتراف كرده است. به گفته سرهنگ نوروزی ماموران در بازرسی از رایانه و صندوق پست الكترونیكی متهم 8 فقره اطلاعات حساب مشتریان بانك ها را به دست آورده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز