خبرگزاری کار ایران

هدیه ازدواج نوعروسان کمیته امداد امام اراک پرداخت شد

در ۶ ماهه سال جاری مبلغ بالغ بر ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک پرداخت شده است.

ایلنا - اراک: در ۶ ماهه سال جاری مبلغ بالغ بر ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک پرداخت شده است.

محمود ایوزی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک در گفتگو با ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد مردمی در کمک به ازدواج جوانان و فراهم سازی شرایط آسان برای ازدواج آن‌ها خدمات زیادی ارائه کرده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزشی قبل از ازدواج برای این جوانان گفت: با برگزاری کلاسهای آموزشی قبل از ازدواج توسط مربیان کار آزموده جهت جوانان تحت حمایت از بروز طلاق و اختلافات خانوادگی تا حد زیادی جلوگیری شده است.

وی پرداخت وامهای قرض الحسنه و کار گشایی را از دیگر خدمات این نهاد در ۶ ماهه سال جاری برای خانواده‌های تحت حمایت عنوان و تصریح کرد: مبلغ ۶ میلیاردو ۴۴۳ میلیون و ۷۳۹ هزارو ۴۰۰ ریال به عنوان وامهای قرض الحسنه و کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اراک در پایان گفت: علاوه بر وام‌های کارگشایی در ۶ ماهه سال جاری مبلغ ۳ میلیاردو ۱۷۵ میلیون ریال توسط بانک های عامل به مددجویان این نهاد جهت رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز