خبرگزاری کار ایران

افتتاح 10000 واحد مسكن مهر در استان مركزی

asdasd

با آماده افتتاح شدن حدود 10000 واحد مسكن مهر در سطح استان، برای چهارمین بار از شروع اجرای طرح مسكن مهر، جمع زیادی از مردم شریف سرزمین آفتاب از نعمت مسكن برخوردار می‌شوند.

ایلنا - اراك: 10000 واحد مسكن مهر و دهها پروژه راهسازی در استان مركزی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، خرمی قائم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان مركزی ضمن اعلام این مطلب تصریح كرد: با آماده افتتاح شدن حدود 10000 واحد مسكن مهر در سطح استان، برای چهارمین بار از شروع اجرای طرح مسكن مهر، جمع زیادی از مردم شریف سرزمین آفتاب از نعمت مسكن برخوردار می‌شوند.

وی با اعلام این موضوع كه تا كنون در سه مرحله 4500 واحد مسكن مهر در شهرهای بالای 25000 نفرجمعیت تكمیل و به متقاضیان فاقد مسكن تحویل گردیده، افزود: در این مرحله با حضور مقامات عالی رتبه كشوری در مجتمع 1440 واحدی مسكن مهر امام صادق(ع) شهر اراك، حدود 10000 واحد مسكن مهر و همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان بسیج و كنارگذر شمالی اراك و دهها پروژه راهسازی و راهداری و راه روستایی بطور همزمان در سطح استان مركزی به بهره برداری خواهد رسید.

خرمی از پروژه 1440 واحدی مسكن مهر امام صادق(ع) اراك بعنوان مركزیت افتتاح همزمان مسكن مهر یاد كرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه امام صادق(ع) اراك از سال 1389 در زمینی به مساحت 113061 متر مربع آغاز و در قالب تفاهمنامه سه جانبه بین این اداره كل، بانك مسكن و انبوه ساز ذیصلاح در 32 بلوك 8 طبقه ای بصورت صنعتی و با استفاده از فن آوری نوین احداث شده است.

قائم مقام وزیر در استان همچنین در خصوص افتتاح پروژه های راهسازی و راهداری و راه های روستایی بیان داشت:
همزمان با سفر مقامات عالی رتبه كشوری به استان مركزی بیش از 40 پروژه راهسازی و راهداری از جمله تقاطع غیر همسطح میدان بسیج و كنار گذر شمالی اراك به طول 50 كیلومتر، روشنایی محور اراك- راهجرد بطول52 كیلومتر و آسفالت راه های روستایی به طول85 كیلومتر مورد افتتاح قرار می گیرد.

وی در خصوص خدمات جانبی پروژه 1440 واحدی امام صادق (ع) كه بعنوان مركزیت مراسم افتتاح پروژه ها ی راه و شهرسازی در نظر گرفته شده گفت: برای این پروژه یك باب مسجد، دوباب مدرسه و یك مجتمع بزرگ تجاری و دو مجموعه پاركینگ طبقاتی طراحی شده كه عملیات اجرایی مسجد آن از دو ماه قبل آغاز شده و پاركینگهای طبقاتی نیز احداث شده است و با تامین خدمات زیربنایی شامل، آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات، زیرسازی و آسفالت معابر، ایجاد فضای ورزشی و فضای سبز، پروژه مسكن مهر امام صادق(ع) اراك آماده بهره برداری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز