خبرگزاری کار ایران

به‌زودی

پروازهای برون‌مرزی فرودگاه اراك راه‌اندازی می‌شود

asdasd

پس از مقاوم‌سازی و بهسازی باند فرودگاه اراك، اولین پرواز برون‌مرزی این فرودگاه به سوی كربلای معلی انجام می‌شود.

اراك - ایلنا: پس از مقاوم‌سازی و بهسازی باند فرودگاه اراك، اولین پرواز برون‌مرزی این فرودگاه به سوی كربلای معلی انجام می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، سید محمدحسن مرتضوی ضمن اعلام این خبر گفت: برای راه‌اندازی پروازهای برون‌مرزی فرودگاه اراك اقدامات لازم در زمینه بهسازی، مقاوم‌سازی و تطویل باند برای فرود هواپیماهای بوئینگ تا رده ایرباس از سوی معاونت عمرانی، معاونت برنامه‌ریزی استانداری مركزی و اداره‌كل راه و شهرسازی صورت گرفته است.

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را 100 میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: هزینه انجام این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی صورت گرفته‌ است.

مرتضوی همچنین از بهره‌برداری لایتینگ فرودگاه اراك تا پایان مهر ماه خبر داد و گفت: برای انجام عملیات لایتینگ 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات شركت فرودگاه‌های كشور هزینه شده است.

وی در پایاد یادآور شد: راه‌اندازی پروازهای برون‌مرزی فرودگاه اراك یكی از دغدغه‌های و خواسته‌های مهم مسئولان و مردم استان مركزی در سال‌های اخیر بوده است.

فرودگاه اراك از آذر ماه سال گذشته برای بهسازی و مقاوم‌سازی فرودگاه برای برقراری پروازهای خارجی به طور موقت تعطیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز