خبرگزاری کار ایران

با امضاء تفاهم نامه فرهنگی و اجتماعی؛

همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی گسترده تر می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹

همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی گسترده تر می شود به منظورافزایش همکاری بین شهرداری بندرعباس و نیروی انتظامی تفاهم نامه ای بین این دو نهاد امضاء شد

ایلنا - بندرعباس: پلیس استان با تمامی امکانات خود پای کار خواهد بود و از هیچ کوششی برای رفاه مردم کوتاهی نخواهد کرد و یار و همراه شهرداری در بخشهای مختلف خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، در نشستی که با حضور شهردار و فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان در شهرداری بندرعباس برگزار شد، بر گسترده تر شدن همکاری برای حل معضلات و مشکلات شهری تاکید شد.

شهردار بندرعباس در این نشست با بیان اینکه تعامل و همکاری یکی از ضروریات بین این دو نهاد است اظهار داشت:خدمت رسانی مطلوب تر و افزایش رضایت مندی مردم، همکاری گسترده و تنگاتنگ بین شهرداری به عنوان یک نهاد فرهنگی اجتماعی و نیروی انتظامی به عنوان نهادی امنیتی اجتماعی را کاملا"روشن می سازد.

"محمد جواد سلطان زاده "یکی از دغدغه های اصلی شهرداری را رفع معضلات و مشکلات شهروندان دانست و تصریح کرد: شهرداری تا کنون با ایجاد خیابانهای مختلف، اصلاح هندسی معابر، نصب پل های عابر پیاده و اقدامات دیگر با بهره گیری از پیشنهادات کارشناسی نیروی انتظامی در این راستا گام برداشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان نیز در این نشست همکاری پلیس و شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم، مبلمان شهری مناسب تر و کاهش هنجارهای اجتماعی ضروری دانست و گفت: پلیس استان با تمامی امکانات خود پای کار خواهد بود و از هیچ کوششی برای رفاه مردم کوتاهی نخواهد کرد و یار و همراه شهرداری در بخشه ای مختلف خواهد بود.

"سردار رضا محمدی یگانه"اظهار کرد: زمانی تعامل بهتری برقرار می شود که از قوانین و مقررات برای روان سازی و پیشرفت کارها و اهداف استفاده کرد.

وی برتعامل پلیس و شهرداری بیش از گذشته تاکید کرد و گفت: نگاه مثبت و سازنده شهرداری باعث تسریع در کارها شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان اینکه حل معضلات شهری بندعباس تاثیر مستقیمی بر روی کاهش جرم در سایر شهرهای استان دارد تصریح کرد: با حل شدن معضلات و مشکلات شهر بندرعباس،70 درصد از معضلات استان حل خواهد شد. در پایان در راستای گسترش و ارتقاء سطح همکاری دو جانبه تفاهم نامه ای بین شهرداری بندرعباس و نیروی انتظامی استان هرمزگان امضاء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز