خبرگزاری کار ایران

نماینده هرمزگان:

کمبود اعتبارات پروژه های آبرسانی را پیگیری می کنیم

کد خبر : ۱۲۷۹۰

پروژه مهر ماندگار آب روستایی به عنوان حیاتی ترین پروژه کشور

ایلنا - بندرعباس: نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی و خمیردرمجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات منابع مالی و کمبود برای اتمام پروژه های آب روستایی را از طریق وزارتخانه ومراجع مربوطه تاحصول نتیجه پیگیری می کنیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ابوالقاسم جراره درحاشیه بازدید از بزرگترین پروژه مهر ماندگار کشور در بخش آب روستایی در قشم بیان داشت: خواسته مردم درتامین آب شرب به حق است اما شرایط خاص اقلیمی استان بر تلاش مسوولان غلبه کرده و دولتمردان از هیچ تلاشی دراین رابطه دریغ نمی کنند.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی بزرگترین پروژه آب روستایی مهر ماندگار تاکنون حاصل تلاش نتیجه کار شرکت پیمانکار و نظارت مسوولان است که این پروژه باکمبود 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

نماینده مردم قشم، بندرعباس، خمیر، ابوموسی، حاجی آباد، خمیر در مجلس شورای اسلامی مرتفع نمودن و آشنایی با مشکلات مردم را ماحصل بازدیدهای نمایندگان ومسوولان دانست و افزود: نظارت بر چگونگی هزینه کرد پروژه‌ها اطلاع از میزان پیشرفت و مطلوبیت اجرای آن از وظایف ذاتی نمایندگان است که درخلال بازدیدها ازیک پروژه ضمن گفت وگو با مردم مشکلات دیگر مردم نیز رصد می شود.

جراره از پروژه مهر ماندگار آب روستایی به عنوان حیاتی ترین پروژه کشور نام بردکه نام شهر و روستاهای جزیره قشم را تامین آب خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز