خبرگزاری کار ایران

موفقیتی دیگر در راستای ارتقاء خدمات رسانی؛

آبفای هرمزگان سه گواهینامه بین المللی ISO دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۰

حفظ و بهبود کیفیت،به حداقل رساندن زمان،طراحی بهتر خدمات، بهبود بهره وری و کارایی و حصول اطمینان از انطباق با الزامات قانونی و الزامات مشتری به طور مؤثر را از جمله اهداف اجرای سیستم مدیریت كیفیت استاندارد بین المللی

ایلنا - بندرعباس: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در راستای استقرار سیستم های نوین مدیریتی موفق به اخذ سه گواهینامه بین المللی ISO از شرکت TUV-INTERCERT آلمان شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: این شركت در راستای استقرار سیستم های نوین مدیریتی موفق به اخذ گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001:2004 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیOHSAS18001:2007 در قالب استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شد.

"عبدالعظیم نجیبی"افزود: به منظور استمرار و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و بهره وری مطلوب از امکانات، افزایش کیفیت مطابق استانداردهای بین المللی و بهبود در روش های کار در سیستم، این شرکت موفق به اخذ همزمان سه گواهینامه مذكور از شرکت TUV-INTERCERT آلمان شده است.

وی ایجاد قابلیت دستیابی، حفظ و بهبود کیفیت،به حداقل رساندن زمان،طراحی بهتر خدمات، بهبود بهره وری و کارایی و حصول اطمینان از انطباق با الزامات قانونی و الزامات مشتری به طور مؤثر را از جمله اهداف اجرای سیستم مدیریت كیفیت استاندارد بین المللی عنوان كرد و گفت: در این سیستم یك رویكرد فرآیندی طی مراحل توسعه، اجرا و بهبود اثر بخشی سیستم مدیریت كیفیت، به منظور افزایش رضایت مشتری از طریق برآورده شدن خواسته های مشتری ترغیب می شود.

نجیبی اظهارداشت: سیستم مدیریت زیست محیطی نیز الزاماتی را برای یك سازمان مشخص می كنند تا بتواند نسبت به توسعه و اجرای خط مشی و اهداف كلان خود با در نظر گرفتن الزامات قانونی و دیگر الزامات مورد توافق سازمان و با استفاده از اطلاعات راجع به جنبه های بارز زیست محیطی اقدام نماید.

به گفته این مقام مسوول؛ سیستم مدیریت ایمنی یك سری استاندارد و الزاماتی را مشخص می كند تا سازمان قادر به كنترل ریسكهای ایمنی و بهداشت شغلی بوده و عملكرد ایمنی و بهداشت شغلی خود را بهبود بخشد.

گفتنی است؛ استقرار سیستم مدیریت یکپارچه در شرکت از اوایل سال گذشته با مشاركت پرسنل شركت آب و فاضلاب استان هرمزگان آغاز و دراسفند ماه سال جاری ضمن استقرار سیستم و انجام دو مرحله ممیزی (پیش ممیزی و ممیزی نهائی) موفق به اخذ گواهینامه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز