خبرگزاری کار ایران

برنامه ‏های جانبی نخستین جشنواره ملی میگو اعلام شد

کد خبر : ۱۶۷۱۸

برنامه‏‌های جانبی جشنواره میگو که برای نخستین ‏بار در ایران به صورت ملی برگزار می ‏شود اعلام شد تا علاقمندان بتوانند در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند و در برنامه‏ های اعلام شده شرکت کنند.

قشم - ایلنا: برنامه‌‏های جانبی جشنواره میگو که برای نخستین ‏بار در ایران به صورت ملی برگزار می ‏شود اعلام شد تا علاقمندان بتوانند در فرصت باقی مانده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند و در برنامه‏ های اعلام شده شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حسن محسنی دبیر جشنواره ملی میگو ضمن اعلام این برنامه ‏ها افزود: نمایشگاه محصولات آبزی(میگو)، برگزاری مسابقه ماهیگیری، ایجاد غرفه نقاشی و گریم کودک، ایجاد غرفه کارشناسی تغذیه در حوزه غذاهای دریایی، کلاس آموزش طبخ آبزیان (ویژه میگو) و ارائه غذاهای محلی آبزیان از جمله برنامه‏ های جانبی جشنواره ملی میگو است که در روزهای 17 تا 19 آبان ماه سال جاری در جزیره قشم برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را فرهنگ ‏سازی مناسب و ذائقه پروری و ترویج استفاده از آبزیان مفید در سبد غذایی خانوار ایرانی دانست و گفت: این جشنواره در راستای تلاش برای توسعه صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته به آن با همکاری و مشارکت دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد سازمان شیلات ایران و سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره قشم برگزار می‏شود.

محسنی همچنین افزود: کمیته‏ های چهارگانه این جشنواره شامل کمیته‏ های هماهنگی و امور استان‏ها، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته فنی و محتوایی و کمیته تشریفات و پشتیبانی تحت عنوان ستاد اجرایی از طرف دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان شیلات و منطقه آزاد قشم فعالیت خود را دنبال می‏کنند.

در این جشنواره تمامی استان ‏های دارای این صنعت حضور خواهند داشت.

هم چنین اخبار و اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره ملی میگو از طریق در سایت اختصاصی جشنواره به آدرس WWW.Maygoofestival.ir قابل دریافت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز