خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی استاندار هرمزگان:

چشم اندازهای خلیج فارس در هرمزگان یک فرصت ویژه برای عکاسان است

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۵۱

جشنواره ملی عکس خلیج فارس به عنوان یکی از رشته‌های موضوعی سوّمین جشنواره بین‌المللی خلیج فارس به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

ایلنا: مشاور عالی استاندار هرمزگان گفت: چشم اندازهای خلیج فارس در این استان منحصر به فرد بوده و یک فرصت ویژه برای عکاسی در اختیار هنرمندان ایران و جهان قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی علامه‌زاده در مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی عکس خلیج فارس اظهار داشت: این پهنه آبی یکی از مناطق بسیار مهم و حیاتی دنیا محسوب می‌شود که نام آن با عنوان خلیج فارس در تمامی اسناد تاریخی مهم جهان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: فتنه گرانی که خود برای نخستین بار نام خلیج فارس را تحریف کرده‌اند نیز سابقه و اصالت نام خلیج فارس را تأیید می‌کنند.

علامه‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره عکس خلیج فارس اضافه کرد: انتخاب استان هرمزگان برای برگزاری این جشنواره نشان دهنده موفقیت‌های این استان در زمینه جشنواره‌های عکاسی است.

مشاور عالی استاندار، عکاسی را یکی از ابزارهای مهم در ارائه واقعیت‌ها و ثبت با ارزش‌ترین مناظر و لحظات معرفی کرد و یادآور شد: هنرمندان استان در این رشته طی سال‌های اخیر موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های ملی و بین المللی کسب کرده‌اند.

جشنواره ملی عکس خلیج فارس به عنوان یکی از رشته‌های موضوعی سوّمین جشنواره بین المللی خلیج فارس به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

برگزیدگان این جشنواره که آثار آنان از بین ۴هزار و ۶۰۰اثر رسیده به دبیرخانه انتخاب شده بود، ا در مراسم پایانی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز