خبرگزاری کار ایران

سیل جمعیت مردم دوستدار ائمه در؛

بندرعباس کاروان رضوی را عاشقانه در آغوش گرفت

کاروان خدام علی ابن موسی الرضا (ع) با استقبال و شور و شوق معنوی شهروندان شهر بندر عباس مواجه شدند و طی مراسمی معنوی پرچم متبرک امام رضا (ع) را بر بام امام زاده مظفر (ع) این شهر به اهتزار درآوردند.

بندرعباس – ایلنا: شب گذشته «جشن زیرسایه خورشید» با حضور خدام حرم رضوی و استقبال بی‌نظیر مردم بندرعباس درآستانه مبارک امامزاده مظفر(ع) برگزار شد.

به گزارش‌ خبرگزاری ایلنا از بندر عباس، به نقل از ستاد اطلاع رسانی «جشن‌های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید» درحالی که کاروان خدام حرم رضوی به محل از قبل تأیین شده رسیدند که مردم مؤمن و ولایتمدار بندرعباس از ساعت‌ها قبل در انتظار دیدار کاروان خدام حرم امام هشتم علی ابن موسی الرضا علیه السلام بودند.

هرچند رسیدن کاروان رضوی به محل مورد نظر با تأخیر مواجه شد، اما مردم مشتاق و عاشق ائمه‌اطهار (ع) هرلحظه بر تعداد و اشتیاق حضورشان افزوده می‌شد به طوریکه این مسئله موجب حیرت مسئولان شهر بندر عباس شد.

این درحالی است که کاروان خدام که قرار بود به صورت پیاده فاصله ۳۰۰متری تا امامزاده را طی کنند به دلیل استقبال بیش از حد عاشقان اهل‌بیت (ع) خادمان مجبور شدند سوار برخودروی روباز همراه با مردم و درعین خواندن مداحی و صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) مسافتی را که ظرف ۵دقیقه تا محل امامزاده بود را درمدت یک ساعت طی کنند.

لازم به یادآوری است که کاروان خدام بارگاه منور رضوی پرچم متبرک حضرت رضا (ع) در میان اشک شوق و نوای صلوات بر پیامبر (ص) حاضرین در آستان امامزاده مظفر(ع) این شهر به اهتزاز در آوردند.

گفتنی است سخنرانی حجت‌الاسلام الهی مبلغ کاروان رضوی در بیان فضایل حضرت ثامن‌الحجج عالم آل محمد علی ابن موسی الرضا (ع) و اجرای سرود و تواشیح گروه «بهجت الرسول» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز