خبرگزاری کار ایران

مدیر مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازی هرمزگان:

بیش از ۱۰۰۰ واحد مسکن مهر در میناب به بهره برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۰۲۲۲

از مجموع یکهزار و ۴۸ واحد مسکن مهر تعاونی رضوان میناب در حال حاضر ۲۲۰ واحد تکمیل شده است و متقاضیان ساکن شده‌اند.

ایلنا: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان اعلام کرد: بیش از یکهزار واحد مسکن مهر تعاونی رضوان میناب تا مهرماه امسال آماده بهره برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان، «عباس حریر نیا» در جریان بازدید از پرو‍ژه یکهزار و ۴۸ واحدی مسکن مهر تعاونی رضوان میناب گفت: در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان ساکنین مجتمع برگزار شد، تصمیمات لازم در خصوص تسریع در بهره برداری این واحدهای مسکونی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه میزان سهم آورده متقاضیان مشکلاتی را پیش روی تکمیل این پرو‍ژه قرار داده بود، خاطرنشان کرد: در این جلسه سهم آورده متقاضیان به طور دقیق مشخص شد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: طبق توافقی که انجام شد، متقاضیان می‌بایست بین ۶ تا ۱۲ میلیون سهم آورده را به حساب تعاونی واریز کنند.

به گفته حریرنیا، از مجموع یکهزار و ۴۸ واحد مسکن مهر تعاونی رضوان میناب در حال حاضر ۲۲۰ واحد تکمیل شده است و متقاضیان ساکن شده‌اند.

وی همچنین به اجرای جمع آوری فاضلاب این واحد‌ها اشاره کرد و بیان داشت: آب و فاضلاب شهری هرمزگان متعهد شده که جمع آوری فاضلاب‌های مسکن‌های مهر میناب را به صورت سپتیک انجام دهد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از رفع موانع موجود در زمینه برق این واحد‌ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با همراهی مسوولان توزیع برق نگرانی اعضای تعاونی مسکن مهر رضوان میناب رفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز