خبرگزاری کار ایران

سه نمایش از ایتالیا و اسپانیا و یک نمایش از آلمان در همدان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰

در چهارمین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سه نمایش از ایتالیا و اسپانیا در بخش صحنه‌ای و یک نمایش از آلمان در بخش خیابانی اجرا می‌شود. در این روز دو گروه از ایتالیا نمایش‌های خود را روی صحنه می‌برد و کارگاه ریس استیج بین‌الملی و کارگاه اجرایی گروه هلند هم برگزار می‌شود.

ایلنا - همدان: در بخش تئاتر صحنه‌ای نمایش‌ «فردیناندا» به کارگردانی مائورا بوتافاوا از کشور ایتالیا در سه سانس 10، 16 و 18 در سالن اصلی مجتمع بوعلی‌سینا روی صحنه می‌رود. همچنین نمایش‌ »تک‌‌نواز» به نویسندگی و کارگردانی کارلوس کانلاس از کشور اسپانیا در سه سانس 10، 16 و 18 در سالن پلاتو مجتمع بوعلی‌سینا اجرا می‌شود. در تالار فجر نمایش‌«با‌غ‌های پلاستیکی» به سالواتره تراماچره از ایتالیا در دو سانس 16 و 18 روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ دو نمایش ایرانی «من‌ـ من‌ـ من» به نویسندگی وکارگردانی مهدی فرشیدی‌سپهر از اصفهان در سه سانس 10، 16 و 18 در مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود. در کانون مهدیه هم نمایش «2+2» به نویسندگی و کارگردانی یعقوب صدیق جمالی از تبریز در سه سانس 10، 16 و 18 روی صحنه می‌رود.

در سالن اصلی سینما کانون کارگاه اجرایی گروه اینتراکت از هلند با عنوان اینفانتزی در دو سانس 9 تا 12 و 14 تا 17 برگزار می‌شود. ایوت هاردی رییس استیج بین‌المللی کارگاه تاثیرات استیج در تقویت تئاتر کودک و نوجوان آفریقای جنوبی را از ساعت 22 تا 23 در سالن اصلی سینما کانون برگزار می‌کند. در سالن پلاتو سینما کانون هم گوردون واین رییس خانه تئاتر کودک فرانکفورت آلمان کارگاه عناصر زیبایی‌شناسی از متن تا دراماتوژی در تئاتر کودک و نوجوان را از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌کند و کارگاه نمایش قصه‌گو توسط آناهیتا غنی‌زاده از ساعت 14 تا 17 در همین سالن برگزار می‌شود.

در بخش نمایش‌های خیابانی «زندگی در اعماق اقیانوس» به کارگردانی زهرا مریدی از تهران در سانس 11 در تپه مصلی و در سانس 19 در بوستان مردم اجرا می‌شود و «یک دنیای کودکانه» به کارگردانی امیر حسین شریفی از ورامین در سانس 19 در تپه مصلی و سانس 11 در آرامگاه بوعلی به صحنه می‌رود. نمایش «فوتبالیست‌» به کارگردانی مایکل ماکس رابرت از آلمان در دوسانس 17 در آرامگاه بوعلی و در سانس 11 در بوستان مردم اجرا می‌شود. نمایش «اسطوره‌ بچه‌های ایران» به کارگردانی نرگس خاک‌کار از ملایر در سانس 17 در بوستان مردم و در سانس 19 در آرامگاه بوعلی به صحنه می‌رود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز