خبرگزاری کار ایران

برگزاری نماز جمعه جنبه تعظیم شعائر اسلامی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۷

سید علی اکبر فامیل کریمی، مسئول ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان، با بیان این مطلب گفت: اقامه نماز جمعه نشانه سلامت اعتقادی و اجتماعی جامعه اسلامی است.

ایلنا - همدان: مسئول ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان افزود: حضور پرشکوه مردم در نماز جمعه بیانگر علاقه وافر آن ها به مسائل عبادی و سیاسی است که ستاد خود را موظف به تامین نظر آن ها در ارائه خدمات گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می بیند.

وی تصریح کرد: در هفت ماه گذشته 136 عنوان فعالیت فرهنگی، تبلیغی، اجتماعی و سیاسی در سطح محل برگزاری نماز جمعه صورت گرفته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از رشد 100 درصدی برخوردار بوده است.

مسئول ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان، از برگزاری 12 محفل قرآن و حلقه های صالحین در روزهای جمعه، هماهنگی با تولید صدا و سیمای مرکز همدان در تهیه ویژه برنامه، تهیه طومار از نمازگزاران در حمایت از شعار سال 91 مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، راه اندازی شورای روابط عمومی ادارات در برنامه های فرهنگی نماز جمعه، انعکاس گزارش نماز جمعه در مطبوعات محلی خبرگزاریها و دعوت از 25 نفر از شخصیتهای سیاسی، مذهبی، فرهنگی و نظامی به مناسبتهای روز جهانی قدس، 12 فروردین، سالگرد ارتحال امام (ره)، 15 خرداد، هفتم تیر، هشتم شهریور، هفته دفاع مقدس و غیره در تبیین مسائل روز و جهان اسلام به عنوان سخنران قبل از خطبه ها، راه اندازی سایت نماز جمعه و ایجاد فرصت برای جوانان در وبلاگ نویسی با موضوع نماز جمعه، تجلیل از بانوی قهرمان تیراندازی با هدف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب، راه اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر نماز جمعه را از اهم فعالیت های ستاد نماز جمعه همدان برشمرد.

فامیل کریمی، از قشرهای مردم خواست با همکاری و مشارکت در برگزاری هرچه بهتر نماز جمعه، ستاد نماز جمعه همدان را یاری نمایند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز