خبرگزاری کار ایران

17 و 18 آبان امسال همدان میزبان جشنواره ملی نماز است

کد خبر : ۱۶۵۶۸

دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به خلاقیت برگزاری جشنواره ملی نماز از استان همدان بوده است، گفت: 17 و 18 آبان امسال، همدان میزبان جشنواره ملی نماز است.

ایلنا - همدان: دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به خلاقیت برگزاری جشنواره ملی نماز از استان همدان بوده است، گفت: 17 و 18 آبان امسال، همدان میزبان جشنواره ملی نماز است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جشنواره ملی فرهنگی و هنری نماز برای دومین بار، 17 و 18 آبان امسال در تالار معلم همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خلاقیت برگزاری این جشنواره از استان همدان بوده است، اضافه کرد: درصدد ایجاد دبیرخانه دائمی این جشنواره در همدان هستیم تا سال های آنیده نیز این جشنواره در همدان برگزار شود.

حسنی حلم مخاطبان اصلی این جشنواره و ستاد اقامه نماز استان را کودکان، نوجوانان و جوانان عنوان و تصریح کرد: این محورها به لحاظ تاثیرپذیر بودن و با توجه به اینکه این اقشار پذیرای حقیقت هستند درنظر گرفته شده است.

دبیر ستاد اقامه نماز استان در ادامه گفت: الگوسازی برای نسل جدید با معرفی نماز به عنوان بالاترین مظهر عبودیت، خلق و تولید اثار فاخر هنری با رویکرد دینی به ویژه امر مقدس نماز و شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه های هنری و دینی در خلق آثار نماز از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

حجت الاسلام حسنی حلم با اشاره به برگزاری این جشنواره در 5 بخش اضافه کرد: این بخش ها شامل پویانمایی، فیلم نامه نویسی، خاطره نویسی، داستان کوتاه و فیلم کوتاه است.

وی با بیان یانکه 551 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است، تصریح کرد: 24 اثر در بخش پویانمایی، 193 اثر در بخش داستان کوتاه، 130 اثر در بخش خاطره نویسی، 112 اثر در بخش فیلم نامه نویسی و 92 اثر در بخش فیلم کوتاه به دبیرخانه ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز