خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف همدان:

امام تفکر بسیج را به ملت ایران هدیه داد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۶۶

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: حضرت امام خمینی(ره) تفکر بسیج و بسیجی بودن را به ملت ایران هدیه داد.

ایلنا-همدان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان همدان در جمع اعضاء شورای پایگاه شهید باهنر این اداره با اشاره به اینکه تفکر بسیج و بسیجی بودن از برکات وجود حضرت امام خمینی(ره) است افزود: در قاموس ملت ایران با وجود تفکر انقلابی و بسیجی، شکست جایی ندارد.

به گزارش ایلنا وی با بیان اینکه پایگاه های بسیج باید روحیه و تفکر بسیجی را در جامعه حفظ کنند افزود: بسیج سن و سال نمی شناسد و هرکس تقوی و ایمان بیشتری داشته باشد قطعاً بهره بیشتری از این روحیه کسب کرده است.

حجت الاسلام صالحی گفت: بسیجی مرد روزهای سخت و دشوار است و به هیچ عنوان خستگی در او راه ندارد و همین بسیجیان هستند که با شجاعت، ایمان و علم و درایت خود مستکبرین جهان را متحیر خود ساخته اند و پیشرفت و اقتدار ملت ایران مدیون تفکر بسیج است.

در ادامه این جلسه جانشین فرمانده پایگاه شهید باهنر اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان اظهار داشت: ولایت و رهبری در کشور ما محور انسجام و اتحاد است و ما باید در حول این محور استوار و پایدار باشیم تا دشمن را به زانو درآوریم.

حمید ترکمان آگاهی و بصیرت در برابر ترفندها و حیله های دشمنان انقلاب اسلامی را از ضروریات حال حاضر جامعه دانست و افزود: تا لحظه ای که ملت ایران در کنار ولایت و رهبری هستند و با جان و دل مطیع امر مقام معظم رهبری(ره) باشند هیچ آسیبی به این انقلاب و نظام مقدس اسلامی وارد نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز