خبرگزاری کار ایران

مسابقات قرآنی اوقاف از بالاترین سطح کیفی برخوردار است

کد خبر : ۲۰۴۶۹

مسئول برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه همدان گفت: مسابقات قرآنی اوقاف از بالاترین سطح کیفی در کشور برخوردار است.

ایلنا-همدان: مسئول برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اظهار کرد: 35 سال است که اداره کل اوقاف اقدام به برگزاری مسابقات قرآن می‌کند و امسال نیز شاهد برگزاری 35 دوره این مسابقات هستیم.

به گزارش ایلنا مجتبی جمالی‌سلطانی در حاشیه نخستین روز برگزاری مسابقات قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه افزود: در نخستین روز از برگزاری این مسابقات شرکت‌کنندگان رشته حفظ قرآن کریم در بخش‌های یک جزء، 2.5 جزء، پنج جزء، 10جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در بخش خواهران و برادران به مدت چهار روز در شاهزاده حسین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه هر ساله در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و داری بالاترین سطح مسابقات در کشور است.

جمال سلطانی ادامه داد: سه نفر برتر هر بخش در مسابقات استانی که طی یک ماه آینده برگزار می‌شود شرکت کرده و نفرات نخست هر رشته در مرحله استانی به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

مسئول برگزاری مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان اذعان کرد: خواهران و برادران در رشته‌های مختلف از 15 تا 18 آبان ماه رقابت خود را آغاز کردند و نفرات اول تا سوم ضمن دریافت جوایز نقدی بسیار ارزنده‌ای که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور مصوب شده و سراسر کشور یکسان است، به مراحل بالاتر راه پیدا می‌کنند.

وی در پایان گفت: این مسابقات به صورت رایگان برگزار شده و افراد منتخب به منظور آمادگی لازم برای ورود به مقاطع بالاتر در کلاس‌های ویژه آموزشی شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز