خبرگزاری کار ایران

رتبه برتر همدان در اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۲۲

مدیركل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل و رانندگان كه از سوی ستاد مركزی ودر مركز همایش‌های بین المللی صدا و سیمادر تهران برگزار شد استان همدان در حوزه حمل و نقل كالا و حمل و نقل روستایی لوح تقدیر برترینها را دریافت كرد.

ایلنا - همدان: گودرز محمودی در جلسه شورای اداری كه به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل و رانندگان در این اداره كل برگزار شد با اشاره به از خودگذشتگی رانندگانی كه در دوران دفاع مقدس با كامیون‌های شخصی خود ملزومات جبهه‌ها را جابه جا كردند، افزود: این ایثار و از خود گذشتگی با لبیك به فرمان امام (ره) در 26 آذر 62 تجلی یافته و تثبیت شد.

به گزارش ایلنا، محمودی ادامه داد: ما نیز با گرامیداشت این هفته یاد همه رانندگان شهید را گرامی داشته و از زحمات همه رانندگان كه مفهوم اصلی حمل و نقل هستند قدردانی می‌كنیم.

وی همچنین ضمن اعلام خبر برتری استان در دوبخش حمل و نقل كالا و اجرای طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی و تبریك به دست اندركاران عرصه حمل و نقل از تلاش همه همكاران كه در فراهم نمودن بستر حمل و نقلی روان در سطح استان فعالیت دارند قدر‌دانی كرد.

معاون حمل و نقل و پایانه‌های استان نیز طی سخنانی به ارائه گزارشی از عملكرد مجموعه حمل و نقل پرداخت و اظهار داشت: در همایش گرامیداشت هفته حمل و نقل استان همدان فعالیت استان‌ها بر اساس اهداف و مؤلفه‌های از پیش تعیین شده، مورد بررسی قرار گرفته است و با توجه به روند مناسب در بخش حمل و نقل كالا استان برتر محسوب شده و نماینده انجمن صنفی كالای استان لوح تقدیر دریافت نمود.

بابك قهرمانی افزود: طرح ساماندهی حمل و نقل روستایی نیز یكی از برنامه‌های در دست اقدام سازمان در استان‌ها است كه در این زمینه نیز همكاران با تلاش بسیار در تعیین مسیرها و ثبت نام از رانندگان فعال در این مسیرها برای انجام فعالیت حمل و نقل مسافر با نظارت مسؤولین به عنوان استان برتر شناخته شد.

قهرمانی تاكید كرد در یك مجموعه كاری اگر توفیقی بدست آید قطعا نتیجه زحمت همه افرادی است كه با هم همكاری دارند و اظهار امیدواری كرد همكاران ضمن حفظ ‌این همدلی برای ارتقاء سطح خدمات و به نتیجه رسیدن طرح یا برنامه‌ها تلاش كنند.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز