خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

اداره کل بیمه سلامت لرستان در زمینه پیشگیری از بیماریها تلاش جدی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۲۸

بیمه سلامت لرستان می تواند برای پیشبرد اهداف این طرح همکاری جدی با دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستانها و داروخانه های استان داشته باشد.

ایلنا - خرم آباد: استاندار لرستان گفت:بیمه سلامت لرستان می تواند برای پیشبرد اهداف این طرح همکاری جدی با دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و داروخانه های استان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دهمرده روز سه شنبه در جریان بازدید از بیمه سلامت لرستان افزود: از آنجا که بیمه سلامت ماموریت هایی در خصوص بحث سلامت بیمه شدگان را دارد این بانک اطلاعاتی می تواند در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به افراد بیمه شده نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیمه خدمات درمانی لرستان اکنون با نام بیمه سلامت در استان مطرح است، اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت لرستان باید در زمینه پیشگیری از بیماری ها نیز تلاش جدی داشته باشد چرا که پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است و با این اقدامات می توان از بسیاری از مشکلات نیز به خوبی جلوگیری کرد.

وی تصریح کرد: در صورتی که بیمه سلامت به وظایف خود به ویژه در زمینه سلامت بیمه شدگان گام های موثری بردارد علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به مردم، در کاهش هزینه های درمانی مردم نیز نقش موثر خود را ایفا خواهد کرد.

دهمرده در ادامه به اجرای طرح پزشک خانواده در استان اشاره کرد و گفت: این طرح قرار است توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان به اجرا گذاشته شود که در این راستا همکاری جدی بیمه سلامت نیز می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات در زمینه اجرای این طرح مهم کشوری در استان باشد.

وی طرح پزشک خانواده در مناطق شهری لرستان را طری بسیار ارزشمند و مهم دانست و اضافه کرد: با توجه به اینکه این طرح در کشورهای پیشرفته با موفقیت انجام شده می تواند در استان لرستان و دیگر نقاط کشور نیز با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده برای اجرای عدالت در سلامت به خوبی انجام شود.

استاندار لرستان گفت: بیمه سلامت لرستان می تواند برای پیشبرد اهداف این طرح همکاری جدی با دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و داروخانه های استان داشته باشد چرا که این گونه فعالیت ها منجر به ارائه خدمت بهتر به مردم می شود و مردم طعم شیرین عدالت در سلامت را خواهند چشید.

وی بر نظارت و کنترل مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت لرستان نیز تاکید کرد و اظهار داشت: از آنجا که بیمه سلامت با مردم و بیمه شدگان در ارتباط است می توان با خدمات رسانی مطلوب به مردم و تسهیل ارائه خدمات، رضایتمندی مردم را به خوبی فراهم کرد.

وی در ادامه هدف از برنامه های اجرایی مدیریت ارشد استان در خصوص بازدید از ادارات و نهادهای مختلف لرستان را ارزیابی عملکرد مسوولان اجرایی در خصوص نحوه خدمات رسانی به مردم و ارتباط با دستگاههای اداری عنوان کرد و گفت: این گونه بازدیدها می تواند در راستای رفع مشکلات و مطلوب تر شدن خدمات به مردم تاثیر بسزایی داشته باشد.

دهمرده همچنین در این بازدید بر برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان بیمه سلامت لرستان تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه بهترین نوع سرمایه گذاری در حال حاضر سرمایه گذاری روی نیروی انسانی است، برگزاری دوره های آموزشی می تواند خلاهای موجود فعالیت های کارکنان در عرصه خدمات رسانی به مردم را کاهش دهد.

در این بازدید استاندار لرستان از تمامی بخش های بیمه سلامت استان بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز