خبرگزاری کار ایران

مدیر ساخت راه های اداره کل راه همدان:

88 درصد روستاییان همدان دارای راه آسفالته هستند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۸

از مجموع 19 هزار و 870 واحد مسکن مهر که در استان همدان افتتاح شد 3 هزار و 532 واحد در بافت‌های فرسوده شهری آماده بهره‌برداری است.

ایلنا-همدان: یوسف رضا نوروزی، مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی همدان در حاشیه این مراسم گفت: از مجموع 19 هزار و 870 واحد مسکن مهر که در استان همدان افتتاح شد 3 هزار و 532 واحد در بافت‌های فرسوده شهری آماده بهره‌برداری است.

به گزارش ایلنا؛ مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی همدان افزود: طول راه های بهسازی و آسفالت شده در این تعداد طرح 108 کیلومتر است که با اعتبار 220 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده است.

وی تعداد روستاهای دارای سکنه استان را یک هزار و 75 روستا عنوان کرد و گفت: 945 روستا معادل 88 درصد روستاییان استان دارای راه آسفالته هستند، افزود: 717 هزار نفر جمعیت روستاهای استان را تشکیل می دهند که 701 هزار نفر معادل97.7 درصد آنها از راه روستایی آسفالته برخوردار هستند.

نوروزی افزود: این واحدها با هدایت و آموزش مناسب شرکت عمران و مسکن‌سازان استان همدان و از محل اعتبارات بخش خصوصی و مردم و تسهیلات بانکی ویژه بافت فرسوده احداث شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 220 واحد در شهرستان همدان، 944 واحد در شهرستان ملایر و 103 واحد در شهرستان اسدآباد افتتاح می‌شود، اظهار داشت: در شهرستان تویسرکان 175 واحد، در شهرستان نهاوند 38 واحد، در شهرستان کبودراهنگ 16 واحد و در شهرستان بهار نیز 36 واحد آماده افتتاح است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز