خبرگزاری کار ایران

رایزن فرهنگی فلسطین:

باغ موزه دفاع مقدس معلومات جدیدی را ارائه كرد

کد خبر : ۴۱۰۸۷

بازدید از موزه دفاع مقدس همدان برای ما اهمیتی ویژه داشت چراکه هیچیک از سران دیپلماتیک دیگر کشورها ارزشمندی موضوع مقاومت و دفاع را آن گونه که باید نمی‌دانستند.

ایلنا-همدان: بشار عواد، رایزن فرهنگی فلسطین در ایران در بازدید از باغ‌موزه دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه این مجموعه حماسی، بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار داشت: بازدید از این موزه برای ما اهمیتی ویژه داشت چراکه به نظرم هیچ یک از سران دیپلماتیک دیگر کشورها ارزشمندی موضوع مقاومت و دفاع را آن گونه که باید نمی‌دانستند و برای ما این موضوع حساسیت بسیاری دارد.

به گفته وی، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان مسائل بسیار مفیدی را برای روابط دیپلماتیک و توجه کشورهای دیگر و نیز برای تقویت روابط با ایران در پی دارد که حائز اهمیت است.

رایزن فرهنگی فلسطین در ایران ابراز داشت: مطالب عنوان شده در باغ موزه دفاع مقدس و در زمینه جنگ تحمیلی معلومات جدیدی بود که قبلاً نسبت به آن آگاهی نداشتیم و بسیار ارزشمند بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قدمت استان همدان و جاذبه‌های گردشگری آن، گفت: من تقریباً همه شهرهای ایران را بازدید کرده‌ام اما همدان را یکی از قدیمی‌ترین شهرهای تاریخی بی‌نظیر در ایران می‌دانم که فرهنگی غنی دارد.

عواد ادامه داد: من به اصفهان هم سفر کرده‌ام و آن را استانی خوب می‌دانم اما همدان قدمت و بافت تاریخی قابل لمسی دارد که مایه خوشحالی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افتتاحیه جشنواره زمستانی همدان اشاره و از حضور استاندار همدان در این مراسم تشکر کرد.

رایزن فرهنگی فلسطین در ایران یادآور شد: استاندار همدان در مراسم افتتاحیه جشنواره زمستانی اطلاعات مفیدی را در زمینه این استان برای دیپلمات‌ها ارائه کردند که بسیار حائز اهمیت بود.

وی ضمن اشاره به بازدید از نمایشگاه دستاوردهای استان‌های زاگرس‌نشین نیز عنوان کرد: این نمایشگاه که دستاوردهای سنتی را به نمایش گذاشته بود بسیار عجیب، جالب و دوست داشتنی بود.

عواد در پایان سخنانش با اشاره به روابط حسنه دو کشور ایران و فلسطین طی سال‌های متمادی، تقویت این رابطه را از طرفی برای فلسطین و مردمش و از طرفی نیز برای کشورهای دیگر بسیار مهم قلمداد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز