خبرگزاری کار ایران

آستان امامزاده هادی(ع) توسط دانش آموزان غبارروبی شد

کد خبر : ۴۹۹۶۰

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده هادی(ع) توسط دانش آموزان انجام شد.

ایلنا-همدان: مرتضی نظری افلاک با اشاره به ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با ائمه اطهار و فرزندان پاک و مطهر ائمه خاطر نشان کرد: توجه به مسائل دینی و مذهبی نوجوانان می تواند این عزیزان را در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بیمه کند.

وی با بیان اینکه آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با این بقاع متبرکه می تواند آرامش بیشتری را به خانواده ها و جامعه هدیه کند افزود: توسل به فرزندان ائمه اطهار(ع) باعث رشد معنویت و اخلاق در شخصیت انسانها می شود.

نظری افلاک اظهار داشت: هر یک از بقاع متبرکه مزاری است برای عاشقان اهل بیت(ع) و پایگاهی است برای نشر فرهنگ و معارف اسلامی.

ایشان تصریح کرد: اردوی های دانش آموزی"واقفان آینده" با هدف معرفی بقاع متبرکه به جوانان و نوجوانان استان از دی ماه سال جاری آغاز شده است که با استقبال خوب مدارس و دانش آموزان مواجه شده است.

وی گفت: در همین ر استا مراسم غبارروبی آستان مقدس امامزاده هادی(ع) در میدان باباطاهر به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) توسط دانش آموزان انجام شد که ضمن آن نیز از بقعه امامزاده یحیی (ع) و بقعه امامزاده عبدالله (ع) نیز بازدید به عمل آمد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز