خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجم اسفند و روز مهندس؛

دانش‌آموزان 230 مدرسه در همدان با فرهنگ استاندارد آشنا می‌شوند

کد خبر : ۴۹۹۶۴

همزمان با پنجم اسفند و روز مهندس، دانش آموزان 230 مدرسه در همدان زیر پوشش طرح ترویج فرهنگ استاندارد قرار می گیرند.

ایلنا-همدان: فرهاد تیموری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت پنجم اسفند که به عنوان روز بزرگداشت ریاضی دان و منجم ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامگذاری شده است،230 نفر از مهندسین استان همدان در 230 مدرسه شهرستان همدان حضور خواهند یافت.

تیموری با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان بسیج مهندسین و با همکاری دستگاههای تخصصی و نظامات مهندسی استان برگزار خواهد شد، افزود: آشنا کردن دانش آموزان با نقش پررنگ و بی بدیل مهندسین در حیات بشر، بیان نقش مهندسین در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بیان نقش و ظرفیت موجود در قشر فرهنگی و دانش آموزان در تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله موارد مطرح توسط این مهندسین در مدارس شهرستان همدان خواهد بود.

تیموری با اشاره به اینکه بیش از 50 هزار دانش آموز مقطع متوسطه همدان زیر پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت، گفت: همچنین در این برنامه دانش آموزان با لزوم فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در بین خانواده ها با هدف افزایش تولید و اشتغال داخلی آشنا می شوند.

مدیر کل استاندارد همدان در پایان سخنان خود با اشاره به حضور 15 نفر از مهندسین و کارشناسان این اداره کل در این طرح اظهار داشت: در این طرح که برای نخستین بار در سطح کشور و به صورت ابتکاری برگزار می شود سوالی مبنی بر اینکه با توجه به پیام مقام معظم رهبری در سال جاری استانداردسازی چه فوایدی برای جامعه دارد مطرح و به دانش آموزانی که به تعداد بیشتری از این فواید اشاره کنند هدایایی از سوی این اداره کل اهدا می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز