خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد هفته گرامیداشت کارگر:

اولویت کاری خانه کارگر رساندن مشکلات کارگری به مسئولین است

کد خبر : ۶۳۲۹۱

بررسی و پیگیری مشکلات کارگری استان در بخش های امنیت شغلی، تضمین کار دائم و تضمین دستمزد قابل تامل در سال 92 به ویژه هفته کارگر(5 تا 11 اردیبهشت) انجام خواهد شد.

ایلنا-همدان: دبیر ستاد هفته گرامیداشت کارگر در استان همدان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" گفت: بررسی و پیگیری مشکلات کارگری استان در بخش های امنیت شغلی، تضمین کار دائم و تضمین دستمزد قابل تامل در سال 92 به ویژه هفته کارگر(5 تا 11 اردیبهشت) انجام خواهد شد.

چنگیز اصلانی، رساندن مشکلات کارگری به گوش نمایندگان استان، مسئولان و تشکلات کارگری را از اولویت های برنامه خود عنوان و افزود: با توجه به عدم امنیت شغلی در واحدهای تولیدی در بخش های مختلف کارگری و نبود دستمزدهای واقعی با توجه به تورم های لحظه ای در کشور برنامه های هفته کارگر امسال از اهمیت والایی برخوردار است.

وی به تشکیل ستاد هفته کارگر ظرف هفته اینده خبر داد و اظهار داشت: عناوین برنامه های این هفته با توجه به نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی تعریف شده است.

اصلانی، حضور کارگران در مرقد مطهر امام (ره)، دیدار با خانواده های شهدای کارگر، حضور کارگران سراسر کشور در نماز جمعه، سومین جشنواره ادبی فرهنگی کارگر ایرانی، گردهمایی نمایندگان کارگران قراردادی و پیمانی، مراسم اهدا گل به کارگران در سراسر کشور، مراسم تجلیل از زنان کارگر نمونه، افتتاحیه اولین دوره مسابقه بزرگ قرآنی جامعه کارگری کشور، گردهمایی تشکلها، انجمنها و شوراهای کارگری، نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی، عیادت از کارگران بیمار، هفتمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار و اجتماع کارگران را از برنامه های کشوری در این هفته عنوان کرد.

وی، برنامه های ویژه این هفته را برگزاری مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور ریاست جمهوری، همایش کارگران هنرمند، دیدار نمایندگان کارگران با روسای قوا و مراجع عظام، مشاوره رایگان کارگران در کلانتریها، پخش گزارشهای ویژه کارگری توسط سازمان صدا و سیما، برگزاری میزگردهای تخصصی در رسانه ها و خبرگزاریها، مسابقات ورزشی در محیط های کارگری و تور آزاد دوچرخه سواری و نیز تجلیل از کارگران خدمات شهری توسط شهرداری ها بیان کرد.

وی، دیدار با مسئولین تشکلات کارگری با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه، گردهمایی نمایندگان کارگران، تجلیل از زنان کارگر نمونه، افتتاحیه اولین دوره مسابقه بزرگ قرآنی جامعه کارگری استان، گردهمایی تشکلها، انجمنها و شوراهای کارگری، نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی، عیادت از کارگران بیمار، جشنواره نشان خدمت به قانون کار، عیادت از کارگران بیمار و اجتماع کارگران استان را از برنامه های مهم هفته کارگر در استان عنوان نمود.

کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز