خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

خودکفایی کشور مرهون تلاش کارگران جامعه اسلامی است

کد خبر : ۶۷۴۴۰

تشکلات کارگری ضمن اینکه باید از کار و تلاش حمایت کنند باید محلی هم به عنوان پژوهش در کنار کارگاه ها داشته باشند تا استعدادهای کارگران شکوفا شود که اگر این استعداد شکوفا شود تولید کارگاهها افزایش می یابد.

ایلنا-همدان: استاندار همدان در دیدار با نمایندگان کارگران و کارفرمایان و تشکل های کارگری استان گفت: کارگران به عنوان یکی از مهمترین اقشار جامعه همواره پیابندی خود به نظام و انقلاب را نشان داده اند.

به گزارش ایلنا از همدان، علی محمد آزاد با تاکید براینکه کار و تولید از ارکان اصلی توسعه هرجامعه ای هستند، اضافه کرد: در حال حاضر با تلاش کارگران جامعه اسلامی در برخی مسائل به خودکفائی رسیده ایم که یک افتخار بزرگ است.

استاندار همدان در ادامه گفت: نوآوری یکی از مهمترین فاکتورهای خوب برای کار درست است که این موضوع نیازمند خودباوری در بین قشر زحمت کش کارگر است.

آزاد اضافه کرد: جایگاه کار و کارگر هم به دلیل مسائل اقتصادی و اجتماعی وهم مسائل دینی و مذهبی مورد توجه است و تلاش کارگران برای امرار معاش و تولید در کشور بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: امروز اگر کشور در برخی مسائل خودکفا شده با تلاش کارگران بوده و مدیون تلاش های کارگران تولید کننده است و ملت ایران باید روی پای خود بایستند که کارگران باید با نوآوری وارد کار شوند که این نیازمند خودباوری است.

وی اظهار داشت: تشکلات کارگری ضمن اینکه باید از کار و تلاش حمایت کنند باید محلی هم به عنوان پژوهش در کنار کارگاه ها داشته باشند تا استعدادهای کارگران شکوفا شود که اگر این استعداد شکوفا شود تولید کارگاهها افزایش می یابد.

استاندار همدان گفت: کارگران باید تلاش کنند که تولید افزایش و هزینه ها کاهش یابد و کارگاه ها به سمت سودهی بروند که این کار با افزایش کار کیفی اجرایی می شود.

آزاد اضافه کرد: وضعیت ارز به گونه ای است که صادرات به خوبی پیش می رود که این فرصت برای کارگاهها است که برخی کالاها را صادر کرده و در کشور اشتغال ایجاد شود و از فرصت ها برای تولید استفاده شود.

وی تصریح کرد: افزایش فرصت های سرمایه گذاری و تقویت کارگران و به روز کردن سیستم های کارگاهها موجب افزایش تولید می شود.

وی اظهار داشت: اکنون فشار دشمن بر کشور زیاد شده و تحریم ها افزایش یافته و دشمنان سعی کرده اند مردم را از نظام ناراضی کنند و با ایجاد محدودیت اقتصادی تلاش می کنند که ملت ایران را به عنوان یک سرمایه بزرگ از کشور بگیرند و نسبت به نظام بی تفاوت کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه با تدابیر اتخاذ شده و تلاش دستگاه ها بخش بزرگی از تحریم ها بی اثر شده است و دشمن نتوانسته به خواسته هایش برسد، گفت: تمامی مسوولان باید با همکاری خود زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند و این حضور نسبت به دوره های قبل افزایش یابد.

آزاد اضافه کرد: حضور تنها در انتخابات 24 خرداد ماه به عنوان یک حماسه بزرگ سیاسی کافی نیست بلکه باید این حضور همراه با شور و ذوق باشد.

وی با بیان اینکه کارگران در صحنه های مختلف انقلاب و راهپیمایی ها حضوری فعال داشته اند، تصریح کرد: امروز هم تلاش کارگران برای افزایش تولید و حضور گسترده در تمامی عرصه ها و شکستن تحریم ها ستودنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز