خبرگزاری کار ایران

فلاحیان:

موافق حضور هاشمی و خاتمی در انتخابات نیستم

کد خبر : ۶۷۸۵۸

از نظر سیاسی مستقل هستم ولی از لحاظ طیف گرایی اصول گرا هستم و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید.

علی فلاحیان، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به همدان، در جمع خبرنگاران گفت: من از نظر سیاسی مستقل هستم ولی از لحاظ طیف گرایی اصول گرا هستم و به نفع هیچکس کنار نخواهم کشید.

به گزارش ایلنا؛ فلاحیان درمورد آمدن هشمی رفسنجانی افزود: درمورد آمدن ایشان در عرصه انتخابات نظر مساعدی ندارم و با حضور هاشمی رفسنجانی و خاتمی موافق نیستم چراکه کسانی که ۲ دوره ریاست جمهور بوده‌اند معمول نیست که دوباره وارد این عرصه شوند.

وی تصریح کرد: داستان‌هایی که در انتخابات دهم پیش آمد محور تنش‌های ایجاد شده بود که باز امکان دارد با آمدن این افراد تنش‌ها دوباره تکرار شود.مردم نظام اسلامی ایران در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری همچون دیگر انتخابات‌ها پرشور و پر رنگ به پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در جمهوری اسلامی قصد مطرح کردن خود را دارند در ابتدا باید بخاطر احساس تکلیف وارد این میدان شوند، اضافه کرد: هرکسی که احساس می‌کند می‌تواند در هر پستی به مردم خدمت کند هم وظیفه ملی و هم شرعی دارد که وارد عرصه انتخابات شود ولی اگر بداند فرد دیگری با توانایی بیشتری وجود دارد باید خود را کنار بکشد.

وی با تاکید براینکه یقینا آحاد ملت نسبت به مسائل سیاسی وظیفه دارند، تصریح کرد: وظیفه ملی و شرعی داریم که در انتخابات شرکت داشته باشیم.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به ۵ برنامه مهم اقتصادی خود گفت: کنترل تورم و تثبیت قیمت‌ها، ایجاد اشتغال با گرایش به فارغ التحصیلان دانشگاهی، هدایت صنعت کشور و افزایش صادرات محصولات صنعتی، کشاورزی و خدمات فنی از برنامه‌های شاخص بنده است.

فلاحیان با تاکید براینکه داشتن برنامه و توانایی اجرای برنامه‌ها مهم‌ترین مسائل برای اداره یک جامعه است، افزود: هر نامزدی برداشت کلی از مشکلات جامعه دارد که بر اساس آن برنامه‌هایی را برای خود در نظر گرفته است.

وی درخصوص ادامه طرح هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: اگر قیمت حامل‌ها افزایش یابد یارانه‌ها هم باید افزایش یابند که پرداخت یارانه‌ها همراه با الزامات آن مفید است.

وی با اشاره به اینکه درصورت افزایش قدرت خرید مردم باید از محصولات داخلی استفاده شود، اظهار داشت: این موضوع موجب می‌شود کارخانه‌ها و موسسات تولیدی رونق پیدا کنند و به دنبال آن شاهد افزایش اشتغال و تولید ثروت برای کشور خواهیم شد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تورم به خاطر افزایش نقدینگی است که دو عامل قرض‌های دولت از بانک مرکزی و افزایش سرعت گردش پول از ۵/۲ به ۷/۴ موجب افزایش نقدینگی شده است.

فلاحیان با اشاره به مشکلات استان همدان افزود: استان همدان، استانی کشاورزی است که باید سرمایه گذاری در بخش کشاورزی بخصوص در فناوری‌های جدید این بخش را بیشتر درنظر گرفت.

وی، مشکلات مسائل روان گردان و عدم رشد صنعتی این شهر را از دیگر مشکلات این استان عنوان کرد و تصریح کرد: شهر همدان با وجود نیروهای کارآمد رشد لازم را در صنعت نداشته است.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۱۱ برنامه برای توسعه روابط بین الملل با کشورهای همسایه و تمامی کشور‌ها در راستای توسعه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی درنظر گرفته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید بر اساس مدیریت کارآمد و کار‌شناسی کار کند، تصریح کرد: تقویت همه ابعاد و تبدیل آن به مشارکت عمومی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت هر دولتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز