خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در سازمان اوقاف:

برنامه محور بودن از نگرش‌های اساسی سازمان اوقاف است

کد خبر : ۷۵۹۹۲

وی در پاسخ به انتظار سازمان اوقاف از نیروهای جوان و استخدامی های جدید خود افزود: از نیروهای جوان سازمان اوقاف انتظار می رود که مطالعه دقیقی در زمینه وقف و موقوفات در برنامه کاری خود داشته باشد.

ایلنا-همدان: رئیس اداره توسعه منابع انسانی، اداره کل منایع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت: برنامه محور عمل کردن از نگرش های اساسی سازمان اوقاف است.

به گزارش ایلنا از همدان، شهرام وهاب نژاد فرد با بیان اینکه تغییراتی که در سال های اخیر در سازمان اوقاف اجرایی شده از شرایط نظام اداری جامعه اسلامی نشات می گیرد که تغییر در نگرش ها و برنامه ای عمل کردن این سازمان از این جمله است، اظهار داشت: تدوین برنامه های سه ساله و پنجساله از دیگر تغییرات اخیر در سازمان اوقاف کشور است.

وی گفت: یکی از مهمترین تغییراتی که در سالهای اخیر در سازمان اوقاف کشور ایجاد شده شناساندن این سازمان در سطح جامعه است چرا که در سال های اخیر آگاهی عمومی و مردمی نسبت به وقف خیلی بالا رفته و اکثریت جامعه با مقوله وقف آشنایی پیدا کرده اند.

وهاب نژاد با بیان اینکه بر اساس برنامه های منسجم، سازمان اوقاف به نقطه مطلوب ترسیم شده نزدیک شده، عنوان داشت: شرایط کنونی نقطه مطلوب و آرمانی ما نیست اما باید سعی کنیم به آن دست یابیم.

وی در پاسخ به انتظار سازمان اوقاف از نیروهای جوان و استخدامی های جدید خود افزود: از نیروهای جوان سازمان اوقاف انتظار می رود که مطالعه دقیقی در زمینه وقف و موقوفات در برنامه کاری خود داشته باشد.

رئیس اداره توسعه منابع انسانی، اداره کل منایع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور یکی از تفاوت های سازمان اوقاف و امورخیریه را با دیگر دستگاه های اجرایی کشور را دستگاهی فرهنگی، مذهبی عنوان کرد که با توجه به نیت واقفین خیراندیش مختص نهضت حضرت اباعبدا... الحسین(ع) می باشد.

ایشان با بیان اینکه رویکرد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از تفکر نظام اداری نشات می گیرد، گفت: نظام اداری جدید ما شامل موارد متعددی از جمله استفاده از نیروهای تحصیلکرده و متخصص است که به واسطه این موضوع مطابق با سهمیه هایی که از طرف معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری ابلاغ می شود و اختیاراتی که به استانداران داده می شود، سهمیه ها تخصیص می یابد.

وهاب نژاد افزود: افراد متقاضی بر اساس آزمون های عمومی و اختصاصی در مسابقات مختلف شرکت می کنند و با کسب حداقل امتیاز مربوط به شاخه عمومی خود وارد پروسه تخصصی می شوند و امتیاز تخصصی کسب می کنند.

وی با اشاره به مراحل متعدد جذب نیروی انسانی در ادارات اوقاف و امور خیریه نیز با بیان اینکه این مراحل با حضور افراد متخصص برگزار می شود، گفت: افراد متقاضی پس از کسب امتیازهای لازم وارد مرحله مصاحبه می شوند که در مرحله مصاحبه هدف این است که بهترین و اصلح ترین فرد از همه جهات انتخاب شود.

شهرام وهاب نژاد فرد با بیان اینکه برای هر رشته شغلی سه برابر ظرفیت تعیین می شود نیز افزود: از بین این سه برابر ظرفیت هر رشته شغلی، افرادی که دارای بیشترین امتیاز باشند، انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه نوع ثبت نام متقاضیان از طرف آگهی سازمان اوقاف در روزنامه های کثیرالانتشار و روزنامه های موثر استانی انجام می شود، گفت: این امتخانات در سطح استانداری ها برگزار می شود.

ایشان ادامه داد: تعداد افراد معرفی شده برای این آزمون با سه برابر ظرفیت، 32 نفر است که در آزمون این دوره 25 نفر حاضر بوده اند که در نهایت 13 نفرِ دارای الویت اول استخدام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز