خبرگزاری کار ایران

نهاوندیان:

سخنرانی ما را به اقتصاد آزاد و اسلامی نمی رساند

asdasd

با سخنرانی نمی‌توان به اقتصاد آزاد و اسلامی رسید/قوانینی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی وضع شده که هیچ کدام اجرای نشده است/ بازرگانان و تجار در حال دور زدن تحریمها هستند ولی نامی از آنها برده نمی‌شود.

ایلنا - همدان: رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت:ا سخنرانی نمی‌توان به اقتصاد آزاد و اسلامی رسید و این کار نیازمند عملیاتی شدن صحبتها و وعده­‌هاست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد نهاوندیان شامگاه شنبه در نشست مشترك با مجمع نمایندگان استان همدان با انتقاد از شعارهای غیرعملی با تاکید بر اینکه قوانینی که در مجلس وضع می شود باید جدی گرفته شود، تصریح کرد: بهتر است مجلس 70 درصد توان خود را در راستای نظارت بر قوانین وضع شده و 30 درصد مابقی را برای پالایش قوانین قبل صرف کند.

وی ادامه داد: با سخنرانی نمی‌توان به اقتصاد آزاد و اسلامی رسید و این کار نیازمند عملیاتی شدن صحبتها و وعده­‌هاست.

نهاوندیان با انتقاد از عدم اجرای قوانین مجلس در زمینه سرمایه گذاری بخش‌خصوصی اظهارکرد: قوانینی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی وضع شده که تاکنون هیچ کدام به مرحله اجرا نرسیده است.

وی تصریح كرد: با وجود تحریمها آمار تجارت خارجی کشور درحال افزایش بوده که علت این موضوع دور زدن تحریمها توسط بازرگانان و تجار است، ولی نامی از آنها برده نمی شود و گاهی مورد بی مهری نیز قرار می‌گیرند.

نهاوندیان گفت: نمایندگان مجلس بر روی قوانین وضع شده در زمینه سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی نظارت داشته باشند.

وی با انتقاد از عدم اجرای قوانین مجلس در زمینه سرمایه گذاری بخش‌خصوصی اظهارکرد: قوانینی در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی وضع شده که تاکنون هیچ کدام به مرحله اجرا نرسیده است.

نهاوندیان با بیان اینکه براساس قانون، اتاق بازرگانی مشاور سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه محسوب می شود، درعین حال تاكید كرد كه تاکنون بسیار اندک از این ظرفیت اتاق بازرگانی استفاده شده است.

رییس اتاق ایران عنوان کرد: صداوسیما نیز با منفی نشان دادن چهره سرمایه گذاران ضربه بزرگی به این قشر وارد می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز