خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان اعلام کرد:

معرفی یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت به مراجع قضایی و نظارتی

کد خبر : ۸۰۶۲۵

یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت و یک نامزد شورای اسلامی شهر به علت تخلف انتخاباتی به مراجع قضایی و نظارتی معرفی شدند

ایلنا-همدان: حسن قهرمانی‌مطلق اظهار داشت: طبق قانون استفاده از امکانات دولتی و نهادها و سازمان‌های وابسته به دولت در تبلیغات انتخاباتی نامزدها ممنوعیت دارد که با توجه به تخلف یکی از نهادهای عمومی وابسته به دولت مراتب جهت برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح گزارش شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ فرماندار همدان نحوه تبلیغات انتخاباتی نامزدها را یکی از ملاک‌های قضاوت و انتخاب توسط مردم عنوان کرد و افزود: کسی که با بی‌قانونی و بی‌اخلاقی تبلیغات انتخاباتی خود را پیش می‌برد قطعاً در کار مدیریت شهری نیز ناموفق خواهد بود.

وی با اشاره به مشاهده برخی از مصادیق تبلیغات غیر قانونی در عملکرد ستادهای تبلیغاتی نامزدهای شورای اسلامی شهر همدان یادآور شد: امحاء، مخدوش کردن و الصاق تبلیغات روی تبلیغات نامزدی دیگر از جمله این موارد است.

قهرمانی‌مطلق افزود: علاوه بر مشاهده بسیاری از تبلیغات انتخاباتی غیر قانونی در محل‌های غیر مجاز بعضاً در برخی از محل‌های مجاز تعیین شده نیز شاهد چسباندن آثار تبلیغاتی نامزدها روی یکدیگر و ایجاد لایه‌ای از آثار تبلیغاتی نامزدها هستیم.

وی از جمع‌آوری 30 مورد بنر تبلیغاتی غیر مجاز نامزدها از سطح شهر همدان خبر داد و تأکید کرد: تذکراتی نیز به برخی از ستادهای تبلیغاتی نامزدها داده شده که در صورت بی‌توجهی کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات رأساً در این خصوص اقدام به جمع‌آوری آثار تبلیغاتی غیر مجاز خواهد کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز