خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

اتمام فرصت تبلیغات شوراها تا ساعت 24 امشب

کد خبر : ۸۰۶۵۶

طبق جدول زمان‌بندی تبلیغات برابر ماده 61 قانون انتخابات، تبلیغات شوراها از 16 خرداد آغاز شده و تا امشب ادامه خواهد داشت.

ایلنا-همدان: علیرضا قاسمی‌فرزاد  با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی باید قانون و مقررات مد نظر افراد باشد، افزود: کسانی که می‌خواهند تبلیغات انجام دهند باید به حقوق دیگران احترام بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه برخی از کاندیداها پوسترهای تبلیغاتی خود را بر مکان‌هایی غیر از مکان‌های مشخص شده نصب می‌کنند، ضمن انتقاد از این اقدام در ادامه گفت: اینکه کاندیدایی عکس خود را بر روی عکس دیگری بچسباند، درست نیست و تمام این موضوعات از چشمان تیزبین و زیرک مردم دور نمی‌ماند.

*تبلیغات در مکان‌های غیر مجاز می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد

وی ادامه داد: تبلیغات بر روی درب منازل، درخت‌ها، دیوارهای ادارات و در کل در مکان‌های غیر مجاز، می‌تواند از سوی دستگاه‌ها، شرکت‌ها و افراد خصوصی پیگرد قانونی داشته باشد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همدان یک شهر گردشگرپذیر است، تأکید کرد: باید سیما و منظر شهری از هر نظر برای ورود گردشگران مهیا باشد.

به گفته وی با رعایت قوانین و مقررات و نصب پوسترهای تبلیغاتی در مکان‌های مشخص شده، فضای شهری و آراستگی آن به هم نمی‌ریزد، پس باید با این رویکرد اقدام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در پایان از شهرداران خواست با توجه به حجم زیاد نامزدهای شوراها، محل های مشخص شده برای تبلیغات را افزایش دهند تا کاندیداها با کمبود جا مواجه نشوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز