خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تویسرکان:

مشارکت بالا در انتخابات عامل کلیدی در ارتقای امنیت است

کد خبر : ۸۰۶۵۹

13 کاندیدا نیز در انتخابات میان‌دره‌ای مجلس در تویسرکان به رقابت می‌پردازند.

ایلنا-همدان: حسین‌علی شرکائی با اشاره به حساسیت با شکوه برگزار شدن انتخابات، اظهار داشت: همه اقشار مردم در هر مسئولیت و جایگاهی در حماسه‌آفرینی انتخابات و خلق حماسه سیاسی نقش دارند.

وی با بیان اینکه رأی فرد فرد ما در 24 خرداد تیری بر قلب دشمنان اسلام است، افزود: باید هوشیار و آگاه وارد عرصه انتخابات شویم، دقت کنیم که مبادا فریب تبلیغات منفی دشمنان را با این مضمون که رأی من اثری ندارد، بخوریم.

شرکائی، مظهر حماسه سیاسی را انتخابات خواند و گفت: انتخابات در تعیین سرنوشت ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مهم‌تر آن که مبنایی بر اقتدار و عزت بین‌المللی کشور در تمامی عرصه‌ها محسوب می‌شود.

وی با تأکید براینکه در این برهه از زمان، عملکرد توأم با نگاه تحلیل‌گرانه و تیزبینانه برای انتخاب اصلح یک ضرورت واجب است، گفت: تلاش کنیم توجه و دقت نظر ویژه‌ای به افکار و خط‌‌دهی دشمن داشته باشیم، چراکه استکبار این روزها برای دستیابی به اهداف خبیث خود با به‌کارگیری برنامه‌های نرم نظیر شبهه‌افکنی، ایجاد یأس و ناامیدی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و... ورود پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان، مشارکت بالا در انتخابات را عامل کلیدی در ارتقای امنیت و قدرت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها دانست و تصریح کرد: انتخابات یک امتحان بزرگ الهی است و حضور ما در پای صندوق‌های رأی قیام علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند.

وی بیان کرد: امروز همه باید با بصیرت و آگاهی کامل گام برداریم تا نقشه‌های شوم استکبار و متحدانش را نقش بر آب کنیم.

شرکائی، ترغیب و تشویق یگدیگر برای حضوری حداکثری و انتخاب فرد اصلح با آراء بالا را یک وظیفه خواند و تأکید کرد: تشویق همه آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات، دفاع از حیثیت دینی، حفاظت از منافع ملی و هویت و ارزش‌های الهی است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز