خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان همدان:

دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده است

کد خبر : ۸۰۷۰۵

رئیس ستاد انتخابات استان همدان در نشست مشاوران امور بانوان فرمانداری‌های استان اظهار داشت: بانوان نقش بسزایی در جامعه دارند و نیمی از جمعیت جامعه و نیمه اثرگذار و مؤثر در هر خانواده هستند که باید با ایجاد انگیزه و ترغیب آنها برای شرکت در انتخابات تلاش شود.

ایلنا-همدان: علیرضا قاسمی فرزاد گفت: زمینه حضور بانوان در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مهمترین وظیفه مشاوران بانوان است و در این زمینه بانوان باید با همه توان خود در این عرصه مهم حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد ناامیدی کند، تصریح کرد: در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت‌افزایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کرد.

وی اضافه کرد: جلسه‌های متعددی در استان با گروه‌های مرجع در راستای بصیرت‌افزایی برگزار شده و بانوان هم به عنوان یکی از گروه‌های مرجع و گسترده در جامعه هستند که مشاوران بانوان باید با کمک فرمانداران جلسه‌های بصیرت را برای بانوان برگزار کنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: مشاوران بانوان می‌توانند فضای انتخاباتی در استان را گرم‌تر کنند و تأثیرگذاری لازم در سطح شهرستان‌ها را برای خلق حماسه سیاسی داشته باشند.

وی با ذکر اینکه تلاش مشاوران امور بانوان در مجموعه فرمانداری قابل تقدیر است اضافه کرد: وظیفه مشاوران بانوان توجه ویژه به بحث خانواده و سبک زندگی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی برای بانوان بعد از انتخابات به صورت جدی برگزار خواهد شد و فرمانداران هم باید در راستای برگزاری آموزش مهارت‌های زندگی برای بانوان کمک‌های لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: مشاوران بانوان اقدامات مربوط به مهارت‌های زندگی را باید انجام دهند و در برگزاری جلسه‌های بانوان و کلاس‌های آموزشی تلاش کنند و فرمانداران هم برای مباحث فرهنگی وقت بگذارند و هزینه کنند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه رکن اساسی خانواده برعهده بانوان است و اگر بانوان نباشند به طور یقین چارچوب خانواده از هم می‌پاشد، اظهار داشت: در این زمینه باید تلاش شود تا بنیان خانواده تحکیم و استحکام یابد و مهارت های لازم به بانوان قبل از ازدواج، آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهمترین مساله توجه به خانواده است چرا که اکنون خانواده در معرض آسیب و آماج حملات و هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان است که باید پایه‌های خانواده را مستحکم کرده و از بروز ناهنجاری ها جلوگیری شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان بیان داشت: امروز ماهواره خطرناک‌ترین دشمن خانواده‌ها محسوب می‌شود و خانواده‌ها را دچار انحطاط فکری و اخلاقی می کند که باید در این زمینه به خانواده‌ها آگاهی‌بخشی شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان نیز در این نشست گفت: تلاش مشاوران امور بانوان این است که با توجه به ایام پیش رو برای برگزاری انتخابات و تحقق شعار امسال و خلق حماسه سیاسی نسبت به ترغیب بانوان و ایجاد فضای مناسب برای حضور گسترده بانوان نهایت تلاش انجام شود.

پروانه رضاقلی‌زاده بیان داشت: تشکل ها و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان از ظرفیت‌های مهم برای ترغیب بانوان در انتخابات است و در راستای کمک به مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها نقش مؤثری دارد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت 34 سال از انقلاب همه افراد و به خصوص بانوان به آگاهی‌های زیادی در مسائل سیاسی رسیده‌اند و به عنوان قشر تأثیرگذار در جامعه، با انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد ماه موجب اقتدار نظام خواهند شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز