خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی یک‌‌هزار و 388 شعبه اخذ رأی در سطح استان همدان

کد خبر : ۸۰۷۰۶

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه آمادگی کامل برگزاری انتخابات را داریم، اظهار داشت: در این زمینه برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

ایلنا-همدان: علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به پیش‌بینی یک‌‌هزار و 388 شعبه اخذ رأی در سطح استان افزود: از این تعداد شعبه اخذ رأی، 530 شعبه شهری است که شامل 504 شعبه ثابت و 26 شعبه سیار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: 858 شعبه اخذ رأی روستایی نیز در نظر گرفته شده که از این تعداد 610 شعبه ثابت و 248 شعبه سیار است.

وی ابراز داشت: از تعداد شعب اخذ رأی در استان همدان، یک‌هزار و 114 شعبه ثابت و 274 شعبه سیار است.

قاسمی‌فرزاد بیان داشت: از مجموع شعب اخذ رأی در استان، 283 شعبه اخذ رأی در شهرستان همدان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: از این تعداد 183 شعبه شهری ثابت و 73 شعبه ثابت روستایی رأی مردم شهرستان همدان را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ابراز داشت: تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان ملایر 210 شعبه، در نهاوند 193 شعبه، در تویسرکان 111 شعبه، در اسدآباد 120 شعبه و در بهار نیز 111 شعبه خواهد بود.

وی در پایان سخنانش گفت: در شهرستان کبودراهنگ 155 شعبه، در شهرستان رزن 146 شعبه اخذ رأی و در فامنین نیز 59 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز