خبرگزاری کار ایران

امام جمعه همدان:

مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی ایران اعتماد به رأی مردم است

کد خبر : ۸۰۹۵۰

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید حضور مردم در انتخابات گفت: مهمترین ویژگی های شکل گیری جمهوری اسلامی ایران رأی و خواست و اراده مردم است،

ایلنا-همدان: آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، گفت: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی ایران یک فرصت است و دشمنان درصدد هستند که این فرصت را به تهدید تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: مهمترین نیاز کشور درحال حاضر توجه به مباحث اقتصادی، سیاسی و ارتباطات بین‌المللی است که نامزدهای انتخابات باید در این خصوص طرح و برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی های شکل گیری جمهوری اسلامی ایران رأی و خواست و اراده مردم است، تصریح کرد: در همین راستا است که از انتخابات به عنوان نماد دموکراسی و مردمسالاری دینی یاد می شود و اهمیت دادن به جایگاه مردم تجسم عینی این مسئله است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و موجب می‌شود که برای چندمین بار استکبار جهانی با شکست مواجه شود.

آیت الله محمدی، انتخابات را نماد حماسه سیاسی دانست و مهم ترین عرصه ورود به آن را انتخابات پرشور و گسترده عنوان و افزود: با عنایت به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری قطعاً دولت و رسانه ملی در جهت تحقق شعار سال پیش خواهد رفت.

وی تصریح کرد: وقتی هدف، حفظ اركان نظام باشد و همه با هم در جهت رفع آن حركت کنیم، قطعا موانع را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی اظهار داشت: اگرتا کنون نظام جمهوری اسلامی ایران توانسته در برابر توطئه های بی شمار بیگانگان سربلند باشد و در برابر آنها ایستادگی کند جز با حضور حداکثری مردم امکان پذیر نبوده است که باید این حضور را شاکر باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز