خبرگزاری کار ایران

مردم در 24 خرداد ماه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

کد خبر : ۸۰۹۵۸

مشارکت همگانی و حماسه‌آفرینی مردم در 24 خرداد، ضمن لبیک به شعار سال مقام معظم رهبری، برگ رزینی به افتخارات تاریخ ایران خواهد افزود.

ایلنا-همدان: حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را بلوغ سیاسی و بصیرت ملت دانست و گفت: اگر بتوانیم انتخابات با صلابت و با شکوهی را داشته باشیم، ایران اسلامی در برابر توطئه دشمنان کوبنده‌تر خواهد شد.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه خلق حماسه سیاسی مردم 24 خرداد را در تاریخ ماندنی می‌کند، اظهار کرد: مردم ایران به ویژه شهرستان نهاوند با عزم راسخی که در هر دوره‌ای از تاریخ داشته‌اند این بار باشکوه‌تر از گذشته این عزم را به شکوهی دوباره مبدل می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی که اکنون مردم در سطح جامعه با آن مواجهند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، در روند حضور حماسی تأثیری ندارد چرا که مردم پای نظام و ولایت ایستادند.

مغیثی ابراز امیدواری کرد مردم در 24 خرداد ماه با پاسخ مثبت به شعار حماسه سیاسی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی در پایان اظهار کرد: دشمنان ایران بدانند ملت بزرگ ایران اسلامی روز جمعه به جهانیان نشان خواهد داد که آگاهانه و بصیر پشتیبان ولایت و نظام جمهوری اسلامی خواهند بود تا دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم مأیوس کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز