خبرگزاری کار ایران

مشارکت 75 درصدی مردم تویسرکان در انتخابات

کد خبر : ۸۲۳۲۰

مردم غیور و دلاور ایران با حضور غرورآفرین خود در پای صندوق‌های رأی با دنیا سخن گفت و به تهدیدها و توطئه‌های دشمن پاسخی دندان‌شکن داد.

ایلنا-همدان: حسین‌علی شرکائی با تأکید بر اینکه مشارکت و همبستگی ملی ایرانیان در پای صندوق‌های رأی پیکره استکبار را به لرزه درآورد، تصریح کرد: استکبار و متحدانش بدانند که مردم ما ملتی مقاوم و معتقد به باورها و ارزش‌های اسلامی و ایرانی هستند، که فقط به قدرت لایزال خداوند اتکا دارند و تابع فرامین ولی امر مسلمین هستند.

فرماندار تویسرکان روز 24 خرداد مردم شهید‌پرور ما مطالبه رهبری را با مشارکت بالای خود در انتخابات برای خلق حماسه سیاسی تحقق بخشید، خاطرنشان کرد: ملت ما با حضوری شورآفرین و نشاطی وصف‌ناپذیر همه ادیان، اقوام و... در سطح شهرها و روستاها درس وحدت و همدلی را به مردم دنیا داد.

وی در ادامه به حضور چشمگیر مردم تویسرکان در انتخابات روز جمعه 24 خرداد ماه اشاره کرد و ابراز داشت: مردم شهرستان تویسرکان نیز همراه و همگام با مردم ایران با آمدن به پای صندوق‌های رأی حماسه‌آفرینی کردند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای نگهبان در شهرستان، گفت: مردم تویسرکان در این روز بزرگ با مشارکت 75 درصدی خود در انتخابات با خلق حماسه‌ سیاسی از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمدند.

وی در ادامه با اشاره به رقابت 11 کاندیدای میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تویسرکان، اظهار داشت: محمد‌مهدی مفتح در این دوره از رقابت فشرده با جذب 14 هزار و هشت رأی از آراء، نماینده منتخب مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی شد.

شرکائی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تویسرکان هفت عضو اصلی و سه عضو علی‌البدل دارد، گفت: از 42 کاندید شورای اسلامی شهر تویسرکان پس شمارش آراء به ترتیب؛ مجید درویشی، سید‌امر‌الله میرزاجانی، سید قاسم اعتماد، مریم مرادیه افشین کولیوند، عزت‌الله اپرویز، محمد فتحی به عنوان اعضا اصلی، منتخب مردم در این دوره از انتخابات شدند.

وی افزود: فتانه شامحمدی، جواد اسماعیل‌بیگی و علی‌محمد نصراللهی نیز با کسب آرا مورد نظر به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر تویسرکان انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شورای اسلامی شهر فرسفج و سرکان متشکل از پنج عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل است، ادامه داد: با شمارش آراء اسماعیل سوری، محمد قلخانی، نصرت‌الله جانجانی، اسماعیل جانجانی و آرش جانجانی به عنوان اعضای اصلی، حمید ترک‌همدانی و علی سوری عضو منتخب علی‌البدل شورای اسلامی شهر فرسفج شدند.

وی در پایان در خصوص اعضای منتخب در شورای اسلامی شهر سرکان، گفت: ابوالقاسم خانلری، محمد فضلعلئی، ناهید اسکندری، جعفر مهدیان، حمید اسکندری اعضای اصلی، اسماعیل عسگری و شکوفه اسکندری به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سرکان انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز