خبرگزاری کار ایران

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر همدان برگزار می‌شود

asdasd

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 157 برنامه و 54 نمایش در نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان برگزار می شود.

ایلنا - همدان: خسرو بیات، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 مهر امسال در همدان آغاز می شود.

به گزارش ایلنا؛ وی با بیان اینکه شعار نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر "تئاتر و نقش آن در آموزش و تربیت مخاطب" است، اضافه کرد: تئاتر، نیازهای شادبودن و آموزش کودکان و نوجوانان را پر می کند.

وی با اشاره به راه اندازی کاروان های شادی از 8مهر در سطح شهر تصریح کرد: این کاروان ها در خدمت به مردم شامل کاروان های مهر، لبخند و نمایش های خیابانی خواهد بود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: در این جشنواره در بخش کودک شاهد 8 برنامه با 24 اجرا، در بخش نوجوان 7 برنامه با 21 نمایش، بخش خیابانی 12 نمایش با 20 نمایش، بخش میهمان 4 برنامه با 10 اجرا، بخش شهرستانی 8 برنامه با 24 اجرا و بخش بین الملل 6 نمایش با 15 اجرا خواهیم بود.

بیات با بیان اینکه جمعا 157 برنامه و 54 نمایش در این جشنواره برگزار می شود، اضافه کرد: پیش بینی می شود 50 هزار مخاطب در این جشنواره حضور یابند.

وی با اشاره به حضور کشورهای ایتالیا، آلمان، اسپانیا، سوئیس، هلند و آفریقای جنوبی در این جشنواره تصریح کرد: استان های همدان، تهران، البرز، اصفهان، قزوین، آذربایجان شرقی، فارس، خراسان رضوی و قم در این جشنواره شرکت دارند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره، استان همدان با دو گروه در بخش صحنه ای، 5 گروه در بخش مسابقه، 1 گروه در بخش میهمان و 2 گروه کاروان شادی شرکت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز