خبرگزاری کار ایران

نمایش های محلی با لهجه همدانی اجرا می‌شود

asdasd

معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم افتتاحیه در 5 نقطه شهر همدان شامل پارک کودک، پارک دیزج، پارک خضر، مقابل مجتمع شهید آوینی و تالار فجر همدان برگزار می شود.

ایلنا-همدان: هادی فیض منش، معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، در جمع خبرنگاران گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر همدان، با حضور 6 کشور خارجی و 9 استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا؛ وی با بیان اینکه هنرمندان متعهد، قوی و پویا در این جشنواره حضور دارند، اضافه کرد: کاروان شادی از 8 مهر تا 16 مهر در سطح شهر همدان به اجرای برنامه های شاد و متنوع می پردازند.

وی با اشاره به حضور این کاروان های شادی در سطح روستاهای استان تصریح کرد: مراسم افتتاح این جشنواره متفاوت تر از سال های گذشته در همدان برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه گفت: مراسم افتتاحیه در 5 نقطه شهر همدان شامل پارک کودک، پارک دیزج، پارک خضر، مقابل مجتمع شهید آوینی و تالار فجر همدان برگزار می شود.

فیض منش با اشاره به برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی در این جشنواره اضافه کرد: نمایش های محلی با لهجه همدانی در این جشنواره برگزار می شود.

وی با بیان اینکه روزانه 6 هزار و 500 دانش آموز در برنامه های این جشنواره شرکت می کنند، تصریح کرد: 137 اثر در بخش صحنه ای، 90 اثر در بخش خیابانی، 90 اثر در بخش نمایش نامه، 45 اثر در بخش بین الملل و 30 اثر در بخش نمایش ویژه متقاضی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز