خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت ناجـــا کشور از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کرد

کد خبر : ۸۶۷۲۹

رئیس پلیس امنیت عمومی ناجـــا کشور به همراه معاونین و مدیران ناجا از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

ایلنا: رئیس پلیس امنیت عمومی ناجـــا کشور به همراه معاونین و مدیران ناجا از موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

به گزاش ایلنا از همدان در ابتدای این بازدید مدیر کل حفظ آثار همدان ضمن عرض خیر مقدم به تشریح بخش‌های مختلف موزه و نقش مردم و رزمندگان همدان در دوران دفاع مقدس پرداختند.

«حسین اشتری» ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران راه اندازی این مجموعه ارزشی و اسلامی اعلام داشت: این مجموعه برای بنده و همراهان یادآور ۸ سال دفاع مقدس و مظلومیت، رشادت و ایمان رزمندگان اسلام است.

سردار اشتری در پاسخ به این سوال که اینگونه فضا‌ها چه تأثیری در امنیت عمومی و اجتماعی جامعه دارد اظهار داشت: این باغ موزه که با زحمات و مشقات رزمندگان تهیه شده است زنده کننده و تداعی کننده فرهنگ ناب دفاع مقدس است.

وی در ادامه افزود: هر چه قدر مردم به این اماکن روی آورند و به گذشته رجوع کنند با اهداف رزمندگان آشنا می‌شوند و در واقع بدون این اعتقادات ما چیزی نداریم و هرچه داریم از شهداست و این تقویت کننده بنیه ارزشی مردم است.

سردار اشتری بیان داشت: هرچه به این فضاهای ارزشی مانند باغ موزه دفاع مقدس روی آورده و نزدیک شویم مسلماً در کاهش بزه‌های اجتماعی و افزایش امنیت کشور تأثیر مستقیم دارد چراکه این زحمات رزمندگان در ساخت باغ موزه و تلاش‌های کارکنان انتظامی کشور مکمل یکدیگر است.

وی در پایان بازدید بیان داشت: از خداوند متعال خواستار سلامتی و سربلندی مقام معظم رهبری، کلیه رزمندگان اسلام و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز