خبرگزاری کار ایران

سن سیار تئاتر کودک در همدان به راه می افتد

asdasd

قائم مقام نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از حرکت سن سیار تئاتر کودک در شهرها و روستاهای همدان خبر داد.

ایلنا - همدان: هادی فیض منش صبح امروز در نشست خبری در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی گفت: در روزهای جشنواره خودرویی با تمام امکانات تئاتری و سالن سیار نمایش در همدان می گردد و برای همه کودکان و نوجوانان روستاها و بخش های مختلف برنامه اجرا می کند.

به گزارش ایلنا؛ وی از برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان در همه سالن های نمایش خبر داد و بیان داشت: 5 هزار جلد کتاب در روز افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به کودکان و نوجوانان همدانی اهدا می شود.

وی از برگزاری ورک شاپ نمایش خلاق در جشنواره نوزدهم خبر داد و گفت: برای اجرای نمایش های جشنواره نوزدهم 6 سالن در نظر گرفته شده است که از استانداردهای لازم برخوردار است.

وی تصریح کرد: 1500 صندلی روزانه برای تماشای نمایش های جشنواره در همدان در نظر گرفته شده است.

فیض منش از انتخاب داوران کودک و نوجوان خبر داد و افزود: پس از گذشت سه روز کلاس های آموزشی، 10 کودک و 10 نوجوان برای داوری نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیده شوند.

قائم مقام جشنواره با یادآوری برگزاری نمایشگاه ماسک کودک و نوجوان در نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان افزود: بزرگداشت بهرام شاه محمدلو نیز در روزهای جشنواره در همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری افتتاحیه جشنواره در پنج نقطه شهر همدان اظهار کرد: افتتاحیه امسال با حضور مردم در تمام نقاط همدان صورت می گیرد و گروه های نمایشی ترانه های کودکانه و سرودهای شاد را برای بچه ها اجرا می کنند.

فیض منش اذعان کرد: ترسیم طولانی ترین نقاشی در تمام شهرستان ها، برگزاری جشن بادبادک ها، برگزاری ویژه برنامه کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش از جمله برنامه های جنبی در شهرستان های استان همدان است.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 16 تا 22 مهر برگزار می شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز