خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش خیابانی آموزش مخاطبان را به دنبال دارد

asdasd

کارگردان بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه نمایش خیابانی، آموزش مخاطبان کودک و نوجوان را به دنبال دارد، تاکید کرد: اینگونه نمایش ها می تواند حقوق شهروندی و اجتماعی را به آنها گوشزد کند.

ایلنا - همدان: کارگردان بخش مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان خلاصه ای از نمایش "بیگانگان در شهر" اظهار کرد: در این نمایش 3 موجود فضایی به زمین سفر می کنند و با تحقیق متوجه می شوند که آلودگی موجب از بین رفتن انسان ها می شود.

به گزارش ایلنا؛ فواد ابراهیمیان ادامه داد: این موجودات تلاش می کنند با آلودگی بیشتر در زمین، همه انسان ها را از بین ببرند که داستان با اتفاقاتی ادامه می یابد و نمایش جنبه آموزشی برای کودکان و نوجوانان دارد.

کارگردان بخش خیابانی تئاتر کودک و نوجوان نمایش خود را ویژه کودک و نوجوان دانست و افزود: این نمایش آموزش زیست محیطی و شهروندی به کودکان و نوجوانان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به عوامل نمایش یادآور شد: پنج بازیگر به همراه نویسنده، کارگردان و آهنگساز در این نمایش 30 دقیقه ای ایفای نقش می کنند.

ابراهیمیان اضافه کرد: این نمایش تاکنون در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) و کانون اصلاح و تربیت اجرا شده است و استقبال خوبی از آن شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز